کد خبر: ۶۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
حسين مهري رييس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: شركتهاي گروه بانك صنعت و معدن بايد با رويكرد دانش محور با چالش هاي موجود روبرو شده و سطح فعاليت هاي خود را ارتقاء بخشند.
شرکت های گروه بانک صنعت و معدن باید با رویکرد دانش محور سطح فعالیت خود را ارتقاء بخشند

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از بانك صنعت و معدن ، وي كه در مراسم معارفه امير رحيمي مديرعامل شركت سرمايه گذاري صنايع شيميايي ايران سخن مي گفت ضمن بيان اين مطلب افزود: اميد است اين شركت بيش از پيش بتواند با بهينه سازي سطح توليدات خود نمونه اي از يك شركت موفق بزرگ صنعتي باشد .
وي خروج از بنگاه داري را از الزامات انجام ماموريت توسعه اي بانك صنعت و معدن برشمرد و گفت : اين بانك در واگذاري شركت هاي زيرمجموعه خود پيشگام بوده و به عنوان یکی از اولین بانکها در راستای اجرایی شدن سیاستهای دولت اقدامات لازم را جهت فروش شرکتهای زیر مجموعه انجام داد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت .
مديرعامل بانك صنعت و معدن تصريح كرد: تكيه بر مديريت دانش و انطباق با پيشرفت ها و تجربه هاي نوين بانكداري و نظام تامين مالي در جهان همواره در مديريت اين بانك مورد توجه قرار دارد.
اين مدير ارشد بانكي در ادامه بيان داشت : آثار خدمات بانك صنعت و معدن در تمام نقاط كشورمان گسترده است ، اين بانك با تامين مالي طرح هاي كوچك و بزرگ صنعتي نقش موثري در ايجاد اشتغال در كشور داشته است.
در اين مراسم وي ضمن قدرداني از خدمات داريوش حميدي مديرعامل سابق شركت سرمايه گذاري صنايع شيميايي ايران ، انتخاب رحيمي را كه پيشينه معاون پژوهشي دانشگاه اصفهان و مديريت تحقيق و توسعه صنايع شيميايي ايران را در سابقه خود دارد ، به عنوان مديرعامل جديد اين شركت ، نشان دهنده رويكرد بانك دراستفاده از مديران باتجربه ، كارآمد و دانش محور توصيف كرد.
گفتني است در مراسم ياد شده مهدي علي دوستي ، حسين حسن نژاد، ساسان فاميلي و بيتا كچيان نيز به عنوان اعضاي هيات مديره شركت ياد شده منصوب شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: