کد خبر: ۶۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون نقش کارکنان مهندسی و پشتیبانی در بانک توسعه تعاون را استراتژیک و دارای اهمیت دانست.
نقش کارکنان مهندسی و پشتیبانی در بانک توسعه تعاون استراتژیک و دارای اهمیت است

عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی کارکنان حوزه‌های مهندسی و پشتیبانی سراسر کشور گفت: نقش کارکنان این حوزه به‌گونه‌ای است که در همه حوزه‌ها اعم از ساختمان، املاک، تجهیز شعب، تأسیسات، سخت‌افزار و کلیه مسائل جاری بانک تأثیرگذار هستند. مع‌الوصف زحمات و تلاش‌های این همکاران پاک دست و کم‌توقع موردتوجه واقع نمی‌شود.
 وی نقش قراردادهای مناسب را در پیشبرد امور جاری بانک بسیار حیاتی و تأثیرگذار دانست و افزود بارها شاهد بوده‌ایم که آثار و ثمرات مثبت قرارداد مناسب برای مدت‌ها در بانک باقی می‌ماند.
 نجفی به همکاران حوزه‌های مهندسی و پشتیبانی توصیه کرد ضمن کنترل هزینه‌ها از هنر چانه‌زنی قیمت به نفع سازمان بهره‌گیری نمایند.
وی خطاب به حاضرین خاطرنشان کرد: بودجه با همفکری امور مالی به‌صورت منظم از ابتدای سال مدیریت، طبقه‌بندی و راهبری شود و مخارج با توجه به نیازهای ضروری سازمان صورت پذیرد.
نجفی بهره‌گیری از ظرفیت‌های سامانه تدارکات دولت را بسیار مفید عنوان نمود و افزود: علاوه بر تکلیف قانونی این موضوع، به دلیل شفافیت این سامانه شاهد آثار مثبتی در مدیریت هزینه‌ای بانک خواهیم بود.
عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به تأثیرات شرایط اقتصادی در عمل پیمانکاران و تأمین‌کنندگان به تعهدات، نقش همکاران مهندسی و پشتبانی را در مدیریت صحیح قراردادهای مرتبط بسیار حساس دانست و همکاران را به هوشیاری در پیشبرد مرحله‌ای اجرای قراردادها فراخواند.
وی با اشاره به عملکرد ممتاز بانک توسعه تعاون در طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زایی دولت، اهمیت بهره‌گیری از کالا و خدمات را کمک شایانی برای حرکت دولت در اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی دانست.
نجفی بابیان اهمیت مسئله فروش اموال مازاد تملیکی، به‌روز نمودن کارشناسی‌های املاک را حائز اهمیت دانست
نجفی همسان‌سازی شعب را در مأموریت برند سازی بانک مهم ارزیابی نمود و ادامه داد: شعبی که محیط آن‌ها مطابق با طرح مصوب همسان‌سازی شده‌اند محیط ویژه‌ای دارند که به مشتری کاملاً القا می‌شود که در بانک توسعه تعاون حضور دارد و شعبی که این قاعده در آن‌ها رعایت نشده هیچ‌وجه تمایزی با سازمان‌های مشابه ندارند.
در ابتدای جلسه حسن تاجیک مدیر امور مهندسی و پشتیبانی بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت فروش اموال مازاد تملیکی در ایجاد نقدینگی در صورت‌های مالی بانک گفت از همه ظرفیت‌های قانونی موجود برای انجام این مهم به نفع سازمان بهره خواهیم جست.

نام:
ایمیل:
* نظر: