کد خبر: ۶۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
با ممیزی 1650 پرونده خسارت جانی بیمه نامه شخص ثالث و مسوولیت
با همت و تلاش مدیریت دفتر حقوقی، قراردادها و ممیزی خسارات جانی، از پرداخت مبالغ غیر واقع خسارت در بیمه دانا جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، عباس لطفی‌مقدم مدیر دفتر حقوقی، قراردادها و ممیزی خسارات جانی این شرکت با اشاره به اقدامات و عملکرد این مدیریت در طول چند ماه اخیر گفت: با ممیزی 1650 پرونده خسارت جانی بیمه‌نامه شخص ثالث و مسوولیت در چند ماه اخیر، از پرداخت مبلغ بیش از 50 میلیارد ریال خسارت غیر واقعی جلوگیری شده است.
وی افزود: همچنین در چند ماه اخیر علیه 120 نفر از متهمان 34 پرونده صحنه‌سازی و ایجاد تصادفات ساختگی رانندگی، نزد مراجع قضایی طرح شکایت شده که منجر به صدور حکم جلب برای 60 نفر از متهمان و دستگیری و زندانی شدن 12 نفر شده که بدین ترتیب از پرداخت مبلغ پیش از 35 میلیارد ریال خسارت غیر واقعی ممانعت به عمل آمده است.
همچنین در تاریخ دوم آبان ماه سال جاری با مساعدت دکتر کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل و با حضور مدیر دفتر حقوقی، قراردادها و ممیزی خسارات جانی شرکت، در دادسرای ناحیه 32 تهران(ویژه رسیدگی به جرایم رانندگی) از سرپرست و معاون دادستان تهران در ناحیه مذبور و تعدادی از بازپرسان و ابواب جمعی دادسرای یاد شده تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: