کد خبر: ۶۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
صنعت بیمه کشور در یک بستر مناسب دیجیتالی حرکت می کند و با تکمیل تمامی زیرساخت ها و ساختارها، این حرکت شتاب گرفته و چند برابر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، سیدقاسم نعمتی که در جمع اعضای کمیسیون اقتصاد دیجیتالی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: فراوانی شرکت های بیمه، انبوه بیمه نامه ها و تنوع آن و همچنین ماهیت تعهدات آینده نشان می دهد که این صنعت دارای پیچیدگی های فنی فراوانی است.
رییس مرکز فناوری اطلاعات بیمه مرکزی با تشریح آخرین دستاوردهای این مرکز، به ابعاد و جزئیات گوناگون سامانه الکترونیکی نظارت و هدایت صنعت بیمه موسوم به "سنهاب" اشاره کرد و گفت: ما در کنار کمک به انجام تکالیف نظارتی بیمه مرکزی، سرویس ها و خدمات متعددی را طراحی و اجرا کرده ایم که در نهایت به بهبود روند خدمات رسانی در صنعت بیمه منتهی خواهد شد.
گفتنی است در این نشست که به میزبانی بیمه مرکزی برگزار شد، عبدالله زاده-رییس کمیسیون اقتصاد دیجیتالی- آخرین تحولات و دستاوردهای این کمیته را تشریح کرد و در ادامه اعضا به بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مرتبط پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: