کد خبر: ۶۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
قیمت سکه به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید
امروز قیمت سکه به 3 میلیون و 570 هزار تومان، نیم سکه 1 میلیون و 870 تومان، ربع سکه یک میلیون و 50 هزار تومان و سکه یک گرمی نیز 650 هزار تومان رسیده است.
سکه سکته کرد!
رئیس کمیسیون طلا و جواهر از کاهش ۲۰ درصدی نرخ طلا و سکه در یک هفته گذشته و ادامه این روند نزولی خبر داد. قیمت سکه که در اول هفته 4 میلیون و 600 هزار تومان بود امروز با کاهش یک میلیون تومانی به 3میلیون و 600 هزار تومان رسید.
محمد کشتی آرای این تغییرات را بیشترین مقدار کاهش در چند وقت اخیر دانست و افزود: امروز قیمت سکه به 3 میلیون و 570 هزار تومان، نیم سکه 1 میلیون و 870 تومان، ربع سکه یک میلیون و 50 هزار تومان و سکه یک گرمی نیز 650 هزار تومان رسیده است.
وی با اشاره به افزایش 10 دلاری هر انس طلا در بازار جهانی گفت: با وجود افزایش قیمت جهانی طلا ، اما در بازار داخلی امروز هم شاهد کاهش قیمت ها بوده ایم.
کشتی آرای با بیان اینکه هر گرم طلای 18 عیار امروز 340 هزار تومان عرضه شده است ادامه داد: کاهش نرخ ارز ، کاهش تقاضا، فعالیتهای انجام شده بانک مرکزی و انتشار اخبار جمع آوری دلالان خیابانی، دلیل کاهش قیمت طلا بوده است.
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد فروشندگان از خریداران پیشی گرفته است گفت: حباب سکه امروز به کمتر از 300 هزار تومان رسیده که کاهش تقاضا برای خرید سکه دلیل آن است.
وی افزود: به نظر می رسد این کاهش ادامه داراست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار