کد خبر: ۶۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
فوت نوربخش و تاج‌الدین با وجود تلاش پزشکان
سید محمدتقی نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان دچار سانحه رانندگی شده بودند دقایقی قبل علیرغم تلاش پزشکان در بیمارستان فوت شدند.
رئیس سازمان تامین اجتماعی بر اثر سانحه تصادف درگذشت
سید محمدتقی نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان دچار سانحه رانندگی شده بودند دقایقی قبل علیرغم تلاش پزشکان در بیمارستان فوت شدند.
به گزارش ایسنا، دکتر نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و تاج‌الدین مدیرکل امور حقوقی و پارلمانی وزارت رفاه که امروز 5 شنبه به همراه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی به گلستان سفر کرده بودند،  در سانحه تصادف دچار مصدومیت شدید شدند و با وجود تلاش پزشکان، درگذشتند.
به گفته پزشکان بیمارستان جرجانی گرگان، این مصدومان دچار ترومای شدید و خونریزی داخلی شده بودند، لذا درمان‌های پزشکان در اتاق عمل به مدت 2 ساعت به نتیجه نرسید و هر دو مصدوم فوت کردند.
بر اساس این گزارش پزشکان در حال بررسی وضعیت خلیل حنیف مدیرکل امور استان‌های وزارت کار که در این سانحه مصدوم شده بود هستند.
در سفر یک روزه مقامات ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان، در روز 5 شنبه 24 آبان‌ماه در کیلومتر 5 محور کردکوی به گرگان، یکی از خودروهای این هیات در تصادف با یک تانکر سوخت دچار سانحه شد.
به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام سخنگوی سازمان اورژانس کشور، ساعتی قبل یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز با کامیون حامل سوخت در استان گلستان تصادف کرد که تصادف پنج مصدوم بر جای گذاشت. دو تن از مصدومان به‌صورت سرپایی درمان شدند و سه تن دیگر که از همراهان مسوولان وزارت رفاه بودند به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان انتقال یافتند.
نوربخش - رئیس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین - معاون امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و حنیف - مدیر کل اموراستان‌های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی- افراد مصدوم بودند که دکتر نوربخش و دکتر تاج الدین از این حادثه جان سالم به در نبرده و در بیمارستان فوت کردند.
هم‌چنین موسوی رئیس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، بعد از این حادثه گفت: آقای تاج الدین وضعیت بسیار بسیار بدی داشتند. تیمی که کار احیا را آغاز کردند به مدت دو ساعت در اتاق عمل اقدامات درمانی را انجام دادند اما متأسفانه آقایان تاج‌الدین و نوربخش ضربات شدیدی از ناحیه جمجمه دیده بودند.
رئیس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، یادآور شد: ترومای شدید همه اعضا و جوارح را درگیر می‌کند، و آقای نوربخش دچار خونریزی داخلی شده بود.
پاکدامن مدیر روابط عمومی بیمارستان حکیم جرجانی گرگان نیز در گفت و گو با ایسنا، گفت: این تصادف در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان و در بریدگی شصت‎کلا اتفاق افتاده است.
موسی بی‌باک مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان نیز در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: این مسئولان برای بررسی طرح‌های اقتصاد مقاومتی و نیز افتتاح پروژه‌ها به استان گلستان سفر کرده بودند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار