کد خبر: ۶۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۲
پزشک سر صحنه تصادف گفت نوربخش فوت کرده است
در ساعت 16 دیروز و در یکی از محورهای استان گلستان تصادف شدیدی بین خودرو حامل مسئولان سازمان تامین اجتماعی و یک تریلر تانکر حامل سوخت به وجود آمد که در پی این حادثه چند تن از مسئولان وزارت تعاون صدمه دیدند و سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی به همراه معاون پارلمانی این سازمان، تاج الدین در گذشتند.
جزئیات تصادف منجر به فوت گلستان چه بود؟
عدم کنترل کامیون بزرگ و سرعت بالای این خودرو در ورودی شهر گرگان حادثه آفرید.کاروان حامل وزیرکار و امور اجتماعی به ماموریت استانی رفته بودند تا با مردم استان گلستان دیدار کنند و از چند پروژه درمانی ملی بازدید کرده و میزان پیشرفت‌شان را بررسی کنند. چند تویوتای لندکروز پس از کلنگ زنی مجتمع درمانی شهرستان علی آباد کتول سازمان تامین اجتماعی در مسیر بازدید از بیمارستان تخصصی حکیم جرجانی بودند که لندکروز اول گروه ناگهان از سمت در عقب با تریلری برخورد کرد . شدت تصادف بقدری بود که سرنشینان سرشناس صندلی های عقب ماشین در خون غلطیدند.
محمد تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین معاون پارلمانی او به شدت جراحت دیده بودند و سرنشینان خودروهای دیگر ناباورانه و سراسیمه نمی دانستند چه اتفاق تلخی در حال وقوع است.
رئیس ۵۸ ساله سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی اش پیش چشمان وزیر کار و استاندار گلستان و دیگر مقامات هیات همراه جان باختند.
سیدمناف هاشمی ، استاندار گلستان در گفت و گو با خبرآنلاین از این حادثه تلخ می گوید. او توضیح می دهد:«بعد از حضور در پروژه بیمارستانی و مراسم کلنگ زنی بیمارستان علی آباد کتول ، نظر مرحوم نوربخش این بود که بازدیدی هم از بیمارستان حکیم جرجانی داشته باشیم. به همین دلیل عازم این مرکز بودیم که اتفاق تلخ تصادف رخ داد.»
جزئیات تصادف منجر به فوت گلستان چه بود؟
او ادامه داد:«کاروان ما شامل چند خودرو پشت سر هم به سمت شهر در حرکت بود که یک کامیون با سرعتی بالا منحرف شد و با ماشین اول برخورد کرد. ما به همراه آقای وزیر در ماشین پشت سری و با فاصله کمی از خودروی مرحوم نوربخش بودیم.»
استاندار گلستان درباره چرایی انتقال مرحوم نوربخش بدون آمبولانس به بیمارستان گفت:«به دلیل شدت جراحت و شدت سانحه پزشکی که همراه گروه در صحنه حادثه حضور داشت مصدومان را معاینه کرد و متاسفانه از همان ابتدا نظر بر این بود که ایشان فوت کرده اند. با این وجود برای انجام عملیات احیا با یکی از خودرو ها دوستان را به بیمارستان منتقل کردند و بیش از دو ساعت تلاش برای نجات این بزرگواران به نتیجه ای نرسید. ایشان امروز دوست داشتند بازدیدی از مرکز درمانی حکیم جرجانی داشته باشیم که متاسفانه این گونه تقدیر برای شان مقدر کرده بود. بنده به نوبه خودم این اتفاق تلخ را خدمت خانواده هر دو عزیز و مردم شریف ایران تسلیت می گویم.»


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار