کد خبر: ۶۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
مراسم تشییع پیکردکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی پارلمانی سازمان که روز گذشته در یک سانحه رانندگی در استان گلستان درگذشتند، در سالن اصلی بیمارستان میلاد تهران برگزار شد.
برگزاری مراسم تشییع پیکر دکتر نوربخش و تاج‌الدین + عکس
مراسم تشییع پیکردکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی پارلمانی سازمان که روز گذشته در یک سانحه رانندگی در استان گلستان درگذشتند، از دقایقی پیش در سالن اصلی بیمارستان میلاد تهران برگزار شد.

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این مراسم در سخنانی گفت: «انالله و انا الیه راجعون، شهادت امام عسکری و درگذشت دو مدیر ارزشمند جمهوری اسلامی ایران را تسلیت می‌گویم.

وی افزود: برادر عزیز و خدمتگزار دکتر نوربخش که عمر پرخیر و برکت خود را به عنوان پزشک متعهد مردم‌دوست و خدمتگزار صرف کرد و تا آخرین لحظه حیات در خدمت اقشار محروم بودو عاشق مستضعفین و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی بود و یک لحظه از خدمت کوتاهی نکرد و آخر هم درهمین مسیر جان خود را ازدست داد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه مرحوم تاج الدین نیز از نیروهای خدوم و نماینده دو دوره مردم اصفهان در مجلس و فردی دلسوز و زجر کشیده بودو خانواده ای شریف داشت، گفت: او هم در راه خدمت به محرومین جان خود را از دست داد. این ضایغه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور، خانواده تامین اجتماعی، جامعه کارگران، و خانواده های شریف ایشان تسلیت عرض می کنم.»

در این مراسم جمعی از  شخصیت‌ها و مسئولان لشگری و کشوری از جمله اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور،  محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور،  علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی، علی ربیعی وزیر سابق رفاه، ایرج فاضل رئیس سازمان نظام پزشکی،  آذری جهرمی وزیر ارتباطات،  مقیمی استاندار تهران، علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر، ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک،  حسینعلی امیری، معاون رئیس جمهور، موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، سیف، رئیس سابق بانک مرکزی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، رئیس سازمان غذا و دارو، مسعود نیلی ، مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس شورای اسلامی، عزیزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، جلودارزاده و بادامچی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، رحمت الله حافظی رییس اسبق تامین اجتماعی، دبیر کل و معاون جوانان هلال احمر حضور دارند.

در ساعت 14:20 دقیقه پیکر دکتر نوربخش و تاج الدین که با هواپیما به تهران منتقل شده بودند، برای برگزاری مراسم و ادای احترام به سالن بیمارستان میلاد منتقل شد.

گفتنی است، مراسم ادای احترام و بدرقه پیکر دکتر نوربخش و دکتر تاج الدین امروز 9 صبح  با حضور وزیر کار از مقابل بیمارستان حکیم جرجانی در گرگان برگزار شد و مراسک تشییع پیکر ایشان نیز از دقایقی در بیمارستان میلاد شروع شد.

روز گذشته 24 آبان خودروی همراهان وزیر رفاه در سفر به استان گلستان با یک تانکر نفت‌ برخورد کرد که طی آن سید محمدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج‌الدین، معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی جان خود را از دست دادند.

برگزاری مراسم تشییع پیکر دکتر نوربخش و تاج‌الدین + عکس

برگزاری مراسم تشییع پیکر دکتر نوربخش و تاج‌الدین + عکس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار