کد خبر: ۶۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
در راستای اجرای تفاهم‌نامه‌ منعقده بین پست‌بانک ایران با وزارت کشور و سازمان شهرداری ها برای تأمین اتوبوس در کلان شهر، تعداد 50 دستگاه اتوبوس با تأمین مالی و پرداخت تسهیلات توسط این بانک وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهر اراک می شود.
50 دستگاه اتوبوس با تأمین مالی پست بانک ایران وارد ناوگان حمل ونقل عمومی می شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: براساس این تفاهم نامه تاکنون 12دستگاه اتوبوس وارد حمل و نقل ناوگان عمومی کلان شهر اراک شده و 38 دستگاه دیگر نیز تا اواخر دی ماه سال جاری جایگزین اتوبوس های فرسوده موجود می شود.
بنابراین گزارش: پست بانک ایران براساس تفاهم نامه مذکور برای خرید این تعداد اتوبوس مبلغ 280 میلیارد ریال تسهیلات برای سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک تأمین اعتبار کرده است.
این گزارش می افزاید: اتوبوس های مذکور دارای رمپ معلولان و سیستم جک، سیستم تنظیم ارتفاع به صورت دستی متناسب با شرایط جاده جهت افزایش ضریب ایمنی، سیستم ضدلغزش و سیستم تهویه مطبوع جهت رفاه حال مسافران آن وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک شد.
گفتنی است: براساس تفاهم نامه مذکور، تعداد 13هزار تاکسی و ون فرسوده درسطح کلان شهرهای کشور جایگزین خودوروهای فرسوده می شود که درحال انجام می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: