کد خبر: ۶۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
آخرین قیمت ها از بازار گوشی تلفن همراه
در چند ماه گذشته و با افزایش قیمت دلار گوشی تلفن همراه هم به صورتی نجومی گران شد. متهم ردیف اول این گران را همه دلار عنوان می کردند که سبب شده بود یک شبه بسیاری از گوشی های دو برابر شوند. حالا اما با کاهش چند هزار تومان قیمت دلار و ادامه این روند خریداران منتظرند ببینند قیمت گوشی بالاخره کاهش می یابد یا نه؟!
موبایل های گران و خریداران سرگردان
در چند ماه گذشته و با افزایش قیمت دلار گوشی تلفن همراه هم به صورتی نجومی گران شد. متهم ردیف اول این گران را همه دلار عنوان می کردند که سبب شده بود یک شبه بسیاری از گوشی های دو برابر شوند. حالا اما با کاهش چند هزار تومان قیمت دلار و ادامه این روند خریداران منتظرند ببینند قیمت گوشی بالاخره کاهش می یابد یا نه؟!
فروشنده‌ها درباره تاثیر کاهش نرخ ارز روی بازار موبایل می‌گویند این اتفاق در خوشبینانه‌ترین حالت، تنها باعث متوقف شدن سرعت گرانی موبایل شده است. به عقیده آنها در حال حاضر تنها موبایل‌هایی تن به افت قیمت می‌دهند که مدتی از عرضه‌شان گذشته و ضرب قیمت هیجان‌شان گرفته شده است. یک فروشنده با کلافگی می‌گوید خبری از کاهش قیمت‌ها نیست، بازار راکد شده و کمتر کسی موبایل می‌‌خرد
«قیمت موبایل در بازار کاهش پیدا کرده است». این ادعا در یک ماه اخیر برای دومین بار مطرح می‌شود و برای آن عدد و ارقام عجیبی مطرح می‌شود. از ۱۵، ۲۰ درصد گرفته تا ۴۰، ۵۰ درصد. اما اگر بازار را زیر و رو کنید، خیلی زود متوجه می‌شوید که این خبر با آنچه در بازار وجود دارد متفاوت است. در بازار موبایل، گوشی‌هایی که اول سال ۷۰۰ هزار تومان بودند و وسط تابستان به یک میلیون و خرده‌ای رسیدند، حالا با برچسب قیمت دو میلیون تومانی فروخته می‌شوند. فروشنده‌ها دلایل مختلفی برای این اتفاق بیان می‌کنند، اما هیچ کدامشان زیر بار پذیرفتن کاهش قیمت نمی‌روند. در این گزارش آخرین وضعیت قیمت گوشی‌های موبایل را بررسی کرده‌ایم.

*رکوردشکنی پیاپی در بازار گوشی‌های اپل

قیمت آیفون‌های Xs  و Xs Max در حال حاضر می‌توانند با یک خودرو رقابت کنند. این گوشی‌ها را باید بالای ۲۰میلیون تومان بخرید! فروشنده‌ها می‌گویند اوضاع گوشی‌های قدیمی‌تر اپل هم خیلی خوب نیست. مثلا آیفون SE بین چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. همین گوشی سه ماه پیش سه میلیون تومان فروخته می‌شد. آیفون هشت را باید بین ۱۱ تا ۱۳ میلیون تومان خرید. در حالی که سه ماه پیش همین گوشی حدود هشت میلیون تومان قیمت داشت. فروشنده‌ها برای آیفون هشت پلاس حدود ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان طلب می‌کنند.
 
*وقتی موبایل‌های گلکسی فضایی می‌شوند
گوشی‌های سامسونگ تنوع زیادی دارند. پرس و جو در بازار را با گلکسی اس ۹ شروع می‌کنیم. موبایلی که برچسب قیمتش رقم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را نشان می‌داد. فروشنده‌ها می‌گویند این گوشی سه ماه پیش و اواسط تابستان هشت میلیون تومان فروخته می‌شد. وقتی از آن‌ها درباره تاثیر کاهش نرخ ارز در مهرماه روی قیمت گوشی پرسیدم گفتند در خوشبینانه‌ترین حالت، آن کاهش ناگهانی باعث شد سرعت افزایش قیمت‌ها در بازار موبایل گرفته شود.

فروشنده‌ها می‌گویند روند تغییرات قیمت در موبایل‌های گرانقیمت معقول‌تر از بقیه است. مثلا گلکسی نوت ۹ اواسط تابستان دست کم ۱۵ میلیون تومان فروخته می‌شد و حالا با کمتر از ۱۲ میلیون تومان می‌شود آن را تهیه کرد، اما درباره نوت ۸ اوضاع به کلی متفاوت است. چرا که قیمت این گوشی در سه ماه اخیر از هشت میلیون به بالای ۱۰ میلیون تومان رسیده و خبری از کاهش قیمت نیست. گوشی‌های سری جی سامسونگ که به نسبت دیگر سری‌ها قیمت پایین‌تری دارند هم بیشتر افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند؛ البته به جز جی ۸ که تازه از اوایل شهریور پا به فروشگاه‌های موبایل گذاشت. جی ۸ قیمت را با چهار میلیون تومان شروع کرد و حالا تقریبا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. فروشنده‌ها می‌گوید کاهش قیمت این مدل گوشی به خاطر جدید بودن آن است. مثل گوشی‌های جدید آیفون که به محض ورود به بازار قیمت بالایی دارند و رفته رفته از ارزان می‌شوند. به هر شکل این را نمی‌توان به پای کاهش قیمت موبایل در نظر گرفت. چراکه جی ۷ پرو در این سه ماه به حد کافی افزایش قیمت داشته است. این گوشی که مردادماه تقریبا دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شد، حالا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. به گفته فروشنده‌ها جی ۷ پرایم با قیمت دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و جی ۷ دو سیمکارته، دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروش می‌رود.

فروشنده‌ای در یک مغازه دیگر می‌گوید خبری از کاهش قیمت‌ها نیست، بازار راکد شده و کمتر کسی برای خرید موبایل می‌آید. قفسه ویترینش را  نشان می‌دهد و می‌گوید: ۹۰ درصد گوشی‌های این ویترین را دو ماه پیش چیده‌ایم و تا حالا کسی سراغ‌شان نیامده است.
 
*جستجوی کاهش قیمت موبایل در میان بقیه برند‌ها
به سراغ برند‌هایی مثل ال‌جی، اچ‌تی‌سی می‌رویم که معمولا طرفداران کمتری دارند. در مغازه‌ای که هنوز موبایل‌های اچ‌تی‌سی را دم دست گذاشته، فروشنده می‌گوید U۱۱ هفت میلیون، پلاس هشت میلیون و ۵۰۰ هزار، Eye پنج میلیون تومان است. وقتی می‌گویم قبلا چقدر می‌فروخته، با یک نیشخند معنادار گفت: U۱۱ را چهار میلیون و ۷۰۰ می‌فروختیم، پلاس هفت میلیون، Eye چهار میلیون. او که از دفترچه یادداشتم متوجه شده بود خبرنگارم می‌گوید الان یک ماه است مدام می‌گویند قیمت گوشی پایین آمده، اما ما که چیزی ندیدیم. بی‌اعتنا به کلی‌گویی‌هایش سراغ گوشی‌های ال جی را گرفتم. فقط دو مدل ال جی داشت. یکی K۸ و دیگری K۱۰. می‌گفت: K۸ را سه ماه پیش یک میلیون ۵۰۰ می‌فروختیم، ولی حالا شده دو میلیون تومان. همین گوشی اول سال حدود ۸۰۰ هزار تومان قیمت داشت. K۱۰ همین وضعیت را دارد. وسط تابستان یک میلیون و ۵۰۰ هزار و حالا دو میلیون تا دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. همین گوشی اوایل اردیبهشت یک میلیون تومان به فروش می‌رسید.

حالا وقتش رسیده سراغ موبایل‌های هواوی را بگیریم. فروشنده‌های می‌گوید Y۹ مدل ۲۰۱۸ دارد که سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌فروشد. قیمت همین گوشی در شهریور ماه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است. همین فروشنده Y۸ را دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌فروشند که نسبت به سه ماه پیش تقریبا ۵۰۰ هزار تومان گران شده است.
 برند هواوی را از سال‌های پیش به خاطر موبایل‌هایی با قیمت اقتصادی می‌شناختیم، اما همین برند در حال حاضر موبایل‌هایی با قیمت نجومی می‌فروشد. مثلا P۲۰ Pro را باید دست کم ۱۰ میلیون و حداکثر ۱۲میلیون تومان بخرید. Mate ۱۰ Pro بعد از یک دوره کاهش قیمت در پایان مهرماه امسال دوباره به محدوده هشت میلیون و ۷۰۰هزار تومان رسیده است. Honor ۱۰ و Nova ۳ از دیگر موبایل‌های گرانقیمت برند هوآوی هستند که باید برای خرید آن‌ها دست کم شش میلیون تومان خرج کنید. البته هوآوی به تازگی نسل جدیدی از گوشی‌های Honor ۷C را معرفی کرده که به نسبت بقیه محصولات بازار قیمت معقول‌تری دارند و حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار تا دو میلیون تومان به فروش می‌رسند.

*در بازار لوزام جانبی چه خبر است؟

براساس جدیدترین آمار منتشرشده گمرک، در هفت ماه نخست امسال بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه تلفن همراه به ارزشی بالغ بر ۲۶۵ میلیون و ۹۶۳ هزار دلار به کشور وارد شده که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته، ۲۸ درصد از نظر تعداد و ۴۳ درصد از نظر ارزش افزایش یافته است؛ آماری از پیشرفت در بازاری که هیچ کس از وضعیت فعلی‌اش راضی نیست؛ حتی هیچ یک از فعالان بازار موبایل نشانی از ورود کالای جدید به این بازار نمی‌بینند و رکود به قوت خود باقی است. سوی دیگر بازار اما حکایت خریدهای اجباری برخی است که در چنین شرایطی به وضعیت بودجه‌ای‌شان نگاه می‌کنند و به انتخاب از روی اجبار تن می‌دهند. فروشندگان بازار لوازم جانبی موبایل از گران شدن قیمت‌ها و کمبود کالای شرکت‌های اصل و دارای گارانتی خبر می‌دهند و در مقابل آن می‌گویند که کالاهای چینی به قیمت قبل کالاهای شرکتی نزدیک شده‌اند. در این شرایط فعلا قدرت خرید اغلب مشتری‌ها به کالای چینی می‌رسد. خبرگزاری فارس در این زمینه گزارش داد که التهاب بازار لوازم جانبی موبایل به تبعیت از بازار موبایل است که روی داده و همچنان که روال ورود رسمی موبایل به کشور با کندی رو‌به‌رو است، واردات لوازم جانبی نیز دچار محدودیت‌هایی شده است که در نتیجه در حال حاضر فعلا جنس‌های چینی سهل الوصول‌ترین در بازار هستند.
به گفته یک فعال بازار لوازم جانبی، کالاهای شرکتی بسیار کم شده‌اند و البته به دلیل افزایش ۲ تا ۳ برابری قیمت تقاضا برایشان زیاد نیست. او می‌گوید:« از طرف دیگر کالاهای چینی که در گذشته ارزان‌تر بودند اکنون به قیمت قبلی کالاهای شرکتی رسیده‌اند و فعلا وسع خرید اغلب مشتری‌ها در سطح این کالا است. برای مثال یک هدست بلوتوث شرکتی ۱۸۰ هزار تومانی ۵۱۰هزار تومان شده و یک کالای چینی مشابه از ۵۰ هزار تومان به ۱۲۰ هزار تومان رسیده که مردم برای خرید جنس دوم مراجعه می‌کنند. همچنین چند شرکت واردکننده که در گذشته کالای شرکتی با گارانتی به بازار وارد می‌کردند اکنون مدتی است شرکت را کوچک و روال فروش را متوقف کرده‌اند و بیشتر برای ارائه خدمات گارانتی به محصولات فروخته شده یا توزیع کالای بدون گارانتی اقدام می‌کنند. برای مثال یک شرکت که تاکنون سهم زیادی از بازار داشت از بعد از عید فقط چند محموله کالاهای گران وارد کرده و هر بار که می‌پرسیم می‌گویند این هفته شاید کالاهای قیمت متوسط هم بیاوریم.» اما یک فروشنده دیگر از خرید و فروش کالا برحسب نرخ روز درهم خبر می‌دهد و نحوه تامین کالای برند و اورجینال در بازار و نوسان هر لحظه قیمت کالاها گلایه می‌کند.
این فروشنده نسخه‌ای از یکی از فاکتورهای خرید اخیر خود را نشان می‌دهد و می‌گوید: «شرکت در فاکتور قیمت ریالی را به صورت حدودی محاسبه و درج کرده اما مبلغ را با درهم می‌گیرد. موقع خرید گفتند درهم ۳۷۰۰ است و موقع پرداخت کامل وجه گفتند درهم ۳۶۰۰ است و فردا برای پرداخت پول بیایید.» یک فروشنده دیگر لوازم جانبی نیز می‌گوید: «در مجموع جنس‌هایی که با دلار و درهم وارد می‌شوند محدودیت قیمتی و تعداد بیشتری نسبت به کالاهایی که با یوآن چین وارد می‌شوند، دارند. همان‌طور که افزایش قیمت یوآن مانند افزایش قیمت دلار و درهم نبود و کمتر گران شد. بنابراین کالاهایی که اکنون با یوآن وارد می‌شوند به اصطلاح خوش‌قیمت‌تر هستند. در کالاهای چینی هم برندهای خوبی وجود دارند که با اینکه آنها نیز نسبت به قبل گران شده‌اند؛ اما هنوز خوش قیمت‌تر و باکیفیت هستند و مشتری می‌پسندد.»
به دلیل گسترده بودن دامنه مشکلات به نظر می‌رسد باید از امید برای پیدا کردن مرجع دقیق قیمت‌ها در بازار موبایل دست کشید. سرنخ نوسان قیمت‌ها را باید در سایت‌های خرید و فروش آنلاین و بازار فیزیکی یافت جایی که کمتر مقام مسوولی حاضر است مسوولیت نحوه تعیین قیمت‌‌ها را به‌عهده بگیرد.
در ادامه آخرین قیمت گوشی های موبایل در بازار را مشاهده می کنید:

کمترین قیمت - تومان بیشترین قیمت - تومان
undefined2605_919850299_01
AGM X2 -128G ۸,۳۹۱,۰۰۰ ۸,۳۹۱,۰۰۰
undefined546_2125662418_قیمت گوشی آلکاتل
Alcatel 2002D -Dual SIM ۲۶۵,۰۰۰ ۲۶۵,۰۰۰
Alcatel 2008D- Dual SIM ۳۷۰,۰۰۰ ۳۷۰,۰۰۰
Alcatel 2012D ۵۶۰,۰۰۰ ۶۱۰,۰۰۰
undefined37_461815052_5
Apple iPhone 6s-64GB ۳,۹۹۰,۰۰۰ ۴,۳۶۰,۰۰۰
Apple iPhone 6s-16GB ۳,۳۹۰,۰۰۰ ۳,۳۹۰,۰۰۰
Apple iPhone 6s Plus-64GB ۵,۷۰۰,۰۰۰ ۵,۷۰۰,۰۰۰
Apple iPhone SE-64GB ۳,۷۵۰,۰۰۰ ۳,۷۵۰,۰۰۰
Apple iPhone SE-16GB ۳,۱۸۵,۰۰۰ ۳,۱۸۵,۰۰۰
Apple iPhone 7-128GB ۷,۶۷۵,۰۰۰ ۷,۶۷۵,۰۰۰
Apple iPhone 7-32GB ۱۷۸,۰۰۰ ۷,۸۰۰,۰۰۰
Apple iPhone 7 Plus-128GB ۱۰,۶۰۰,۰۰۰ ۱۰,۶۰۰,۰۰۰
Apple iphone 6-16GB ۲,۸۰۰,۰۰۰ ۲,۸۰۰,۰۰۰
Apple iPhone 6-64GB ۳,۲۵۰,۰۰۰ ۳,۴۱۷,۰۰۰
Apple iPhone 8-64GB ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ ۱۱,۱۵۰,۰۰۰
Apple iPhone 8 Plus-64GB ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲,۹۵۰,۰۰۰
Apple iPhone Xs - 64GB ۱۶,۲۴۰,۰۰۰ ۲۶,۰۰۰,۰۰۰
Apple iPhone 8-256GB ۱۲,۱۵۰,۰۰۰ ۱۳,۲۵۰,۰۰۰
Apple iPhone 8 Plus-256GB ۱۴,۳۹۰,۰۰۰ ۱۴,۹۰۰,۰۰۰
Apple iPhone X-10 256GB ۱۳,۴۰۰,۰۰۰ ۱۷,۳۵۰,۰۰۰
Apple iPhone X-10- 64GB ۱۱,۴۲۶,۰۰۰ ۱۵,۲۵۰,۰۰۰
Apple iPhone Xs Max -256GB ۱۸,۵۰۰,۰۰۰ ۳۱,۰۰۰,۰۰۰
Apple iPhone Xs Max -512GB ۲۱,۹۹۹,۰۰۰ ۳۴,۵۰۰,۰۰۰
Apple iPhone XR -128GB ۱۳,۴۵۰,۰۰۰ ۱۳,۴۵۰,۰۰۰
Apple iPhone XR -256GB ۱۸,۳۰۰,۰۰۰ ۱۸,۳۰۰,۰۰۰
Apple iPhone Xs - 256GB ۱۸,۴۹۰,۰۰۰ ۲۷,۵۰۰,۰۰۰
Apple iPhone Xs -512GB ۳۰,۵۰۰,۰۰۰ ۳۰,۵۰۰,۰۰۰
Apple iPhone Xs Max -64GB ۱۷,۸۹۰,۰۰۰ ۲۸,۵۰۰,۰۰۰
Apple iPhone XR -64GB ۱۳,۳۰۰,۰۰۰ ۱۳,۳۰۰,۰۰۰
قیمت روز-20_1121336364_225
Asus Zenfone 4 Selfie Pro ZD552KL ۴,۵۳۵,۰۰۰ ۴,۵۳۵,۰۰۰
undefined269_2024561905_002
BlackBerry DTEK60 ۳,۳۹۹,۰۰۰ ۴,۶۵۰,۰۰۰
BlackBerry Priv ۳۹۵,۰۰۰ ۳,۹۵۰,۰۰۰
BlackBerry Passport ۲,۳۵۰,۰۰۰ ۲,۸۰۰,۰۰۰
BlackBerry KEYone Black Edition-64GB-Dual SIM ۶,۵۵۰,۰۰۰ ۶,۹۲۰,۰۰۰
BlackBerry KEYone Black Edition-64GB ۹۷,۰۰۰ ۹۷,۰۰۰
BlackBerry Motion ۵,۵۵۰,۰۰۰ ۶,۷۵۰,۰۰۰
BlackBerry KEYone-mercury -کی وان ۵,۸۰۰,۰۰۰ ۶,۳۹۰,۰۰۰
BlackBerry Aurora ۳,۱۸۰,۰۰۰ ۳,۲۰۰,۰۰۰
BlackBerry KEYone Bronze Edition -64GB ۷,۱۰۰,۰۰۰ ۷,۵۰۰,۰۰۰
BlackBerry KEY2 ۱۱,۶۵۰,۰۰۰ ۱۱,۶۵۰,۰۰۰
مشخصات کالا-1789_1210479670_901
blackview BV6800 Pro ۳,۱۴۹,۰۰۰ ۳,۱۴۹,۰۰۰
blackview P6000 ۳,۳۴۹,۰۰۰ ۳,۳۴۹,۰۰۰
blackview BV4000 Pro ۱,۴۲۹,۰۰۰ ۱,۴۲۹,۰۰۰
blackview BV9000 PRO ۴,۲۲۰,۰۰۰ ۴,۲۲۰,۰۰۰
blackview BV8000 Pro -Dual SIM ۳,۳۶۹,۰۰۰ ۳,۳۶۹,۰۰۰
blackview BV7000 4G ۱,۸۶۹,۰۰۰ ۱,۸۶۹,۰۰۰
ارزانترین قیمت-1649_993075042_قیمت موبایل BLU
BLU Tank Xtreme 2.4 ۴۱۰,۰۰۰ ۵۰۰,۰۰۰
BLU Z3 Music ۷۲,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰
BLU Tank 2-Dual SIM ۳۷۷,۰۰۰ ۳۷۷,۰۰۰
BLU Tank 3-Dual SIM ۳۱۵,۰۰۰ ۳۸۰,۰۰۰
BLU Diva II-Dual SIM ۳۷۵,۰۰۰ ۳۷۵,۰۰۰
BLU Diva Flip-Dual SIM ۴۷۰,۰۰۰ ۴۷۰,۰۰۰
BLU Diva Flex-Dual SIM ۲۵۰,۰۰۰ ۳۹۹,۰۰۰
BLU Grand M2 ۹۹۹,۰۰۰ ۱,۴۴۵,۰۰۰
BLU Studio J8 LTE ۱,۳۰۰,۰۰۰ ۱,۵۹۹,۰۰۰
BLU Tank 4 Dual SIM ۳۴۹,۰۰۰ ۵۲۰,۰۰۰
BLU Dash L4x Dual Sim ۱,۰۹۹,۰۰۰ ۱,۰۹۹,۰۰۰
BLU Tank JR T590 Dual SIM ۳۸۰,۰۰۰ ۳۸۹,۰۰۰
BLU Tank Xtream ۴۴۵,۰۰۰ ۴۴۵,۰۰۰
لیست قیمت-
BLUBOO D2 ۱,۱۷۳,۷۱۰ ۱,۱۷۳,۷۱۰
BLUBOO S8 ۲,۰۹۰,۸۲۲ ۲,۰۹۰,۸۲۲
BLUBOO S1 ۳,۰۰۶,۷۸۷ ۳,۰۰۶,۷۸۷
BLUBOO D6 ۱,۰۲۰,۰۰۰ ۱,۰۲۰,۰۰۰
undefined1509_545561595_110
CAT B25 ۸۳۹,۰۰۰ ۸۷۰,۰۰۰
CAT B30 ۱,۸۸۰,۰۰۰ ۱,۸۸۰,۰۰۰
CAT S30 ۲,۷۰۰,۰۰۰ ۲,۷۰۰,۰۰۰
CAT S60 ۶,۱۱۹,۰۰۰ ۷,۴۰۰,۰۰۰
CAT S41 ۵,۸۵۰,۰۰۰ ۵,۸۵۰,۰۰۰
مقایسه قیمت تصویری-2606_2119301708_01
Coolpad Cool Play 6 ۲,۵۴۵,۰۰۰ ۲,۵۴۵,۰۰۰
Coolpad Cool 2 ۲,۲۱۲,۰۰۰ ۲,۲۱۲,۰۰۰
undefined2613_846674074_01
CUBOT X18 Plus ۲,۳۱۵,۰۰۰ ۲,۳۱۵,۰۰۰
CUBOT R11 ۱,۴۹۰,۰۰۰ ۱,۴۹۰,۰۰۰
CUBOT H3 ۱,۸۴۰,۰۰۰ ۱,۸۴۰,۰۰۰
CUBOT Magic ۱,۷۹۲,۷۶۰ ۱,۷۹۲,۷۶۰
undefined1780_649405267_01
DOOGEE X30 ۱,۴۰۷,۵۷۳ ۱,۴۰۷,۵۷۳
DOOGEE S60 ۳,۵۶۹,۰۰۰ ۳,۵۶۹,۰۰۰
DOOGEE S30 ۱,۵۴۵,۰۰۰ ۱,۵۴۵,۰۰۰
DOOGEE S50 ۳,۴۶۹,۰۰۰ ۶,۲۵۰,۰۰۰
DOOGEE BL9000 ۳,۱۲۹,۰۰۰ ۳,۱۲۹,۰۰۰
DOOGEE BL12000 -128GB ۲,۷۶۷,۱۹۲ ۲,۷۶۷,۱۹۲
DOOGEE BL12000 Pro ۴,۶۳۲,۳۶۸ ۴,۶۳۲,۳۶۸
DOOGEE S55 ۲,۱۹۹,۰۰۰ ۲,۱۹۹,۰۰۰
DOOGEE Mix 2 - 128GB ۴,۵۵۴,۴۱۴ ۴,۵۵۴,۴۱۴
DOOGEE S80 ۵,۷۶۹,۰۰۰ ۵,۷۶۹,۰۰۰
DOOGEE X70 ۱,۲۲۹,۰۰۰ ۱,۲۲۹,۰۰۰
DOOGEE S70 Lite ۳,۲۶۹,۰۰۰ ۳,۲۶۹,۰۰۰
DOOGEE BL5500 Lite ۱,۷۶۹,۰۰۰ ۱,۷۶۹,۰۰۰
undefined2586_826070382_قیمت گوشی الفون-2
Elephone P8 ۲,۶۹۹,۰۰۰ ۲,۶۹۹,۰۰۰
Elephone A4 ۱,۵۶۹,۰۰۰ ۱,۵۶۹,۰۰۰
Elephone Soldier -4GB - 128GB ۴,۵۷۳,۰۰۰ ۴,۵۷۳,۰۰۰
ارزانترین قیمت-1766_884469122_1
لیست قیمت-536_974893467_9999
Glx TABAN ۳۹۹,۰۰۰ ۳۹۹,۰۰۰
Glx F2 ۱۹۹,۰۰۰ ۲۵۰,۰۰۰
Glx Aria ۲,۳۹۹,۰۰۰ ۲,۳۹۹,۰۰۰
Glx XPower 2 Dual SIM ۲۳۰,۰۰۰ ۲۵۰,۰۰۰
Glx E51 Dual SIM ۲۰۸,۰۰۰ ۲۵۰,۰۰۰
Glx F8 - Dual SIM ۲۹۹,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰
Glx Sepehr General luxe ۱,۷۰۰,۰۰۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰
Glx C6000 ۴۰۰,۰۰۰ ۴۰۰,۰۰۰
Glx 1280 ۱۷۹,۰۰۰ ۱۷۹,۰۰۰
Glx N10 Dual SIM ۱۹۹,۰۰۰ ۲۸۲,۰۰۰
Glx F7 ۲۵۰,۰۰۰ ۲۵۰,۰۰۰
مقایسه قیمت-1597_995672079_01
google Pixel 2 - 64GB ۱۰,۶۵۰,۰۰۰ ۱۰,۶۵۰,۰۰۰
google Pixel 2 XL-128GB ۱۲,۶۸۰,۰۰۰ ۱۲,۶۸۰,۰۰۰
google Pixel 2 -128GB ۱۱,۵۹۹,۰۰۰ ۱۱,۵۹۹,۰۰۰
google Pixel 2 XL-64GB ۱۱,۵۸۰,۰۰۰ ۱۱,۵۸۰,۰۰۰
undefined2644_1770111271_قیمت گوشی HOMTOM
HOMTOM S9 Plus ۲,۱۵۲,۰۰۰ ۲,۱۵۲,۰۰۰
HOMTOM ZOJI Z6 ۱,۲۱۶,۰۰۰ ۱,۲۱۶,۰۰۰
undefined8_83335731_901
HTC Desire 630 ۱,۹۸۵,۰۰۰ ۱,۹۸۵,۰۰۰
HTC Desire 10 Lifestyle ۲,۴۴۰,۰۰۰ ۲,۴۴۰,۰۰۰
HTC Desire 10 Pro ۲,۵۴۰,۰۰۰ ۲,۷۹۰,۰۰۰
HTC htc 10 evo ۲,۱۵۰,۰۰۰ ۲,۸۶۰,۰۰۰
HTC U ULTRA ۳,۵۷۰,۰۰۰ ۴,۴۰۰,۰۰۰
HTC U PLAY ۲,۶۰۰,۰۰۰ ۳,۴۱۰,۰۰۰
HTC Desire 650 ۲,۱۸۵,۰۰۰ ۲,۱۸۵,۰۰۰
HTC U11 - 128GB ۶,۵۸۰,۰۰۰ ۶,۵۸۰,۰۰۰
HTC U11 Plus-128GB ۸,۸۰۰,۰۰۰ ۸,۸۰۰,۰۰۰
HTC U11 EYEs ۴,۹۵۰,۰۰۰ ۴,۹۵۰,۰۰۰
HTC Desire 12+ Plus ۲,۹۴۵,۰۰۰ ۳,۶۱۰,۰۰۰
undefined774_902669671_909
HUAWEI Nexus 6P-64GB ۳,۹۳۹,۰۰۰ ۳,۹۳۹,۰۰۰
HUAWEI Nexus 6P ۳,۹۴۰,۰۰۰ ۳,۹۴۰,۰۰۰
HUAWEI Y6II-Dual SIM -CAM-L21 ۱,۶۵۰,۰۰۰ ۱,۸۶۹,۰۰۰
HUAWEI Honor Note 8 ۸,۲۵۰,۰۰۰ ۸,۲۵۰,۰۰۰
HUAWEI honor 6X ۲,۰۳۰,۰۰۰ ۳,۴۵۵,۰۰۰
HUAWEI Nova 3i ۳,۹۶۹,۰۰۰ ۴,۷۴۰,۰۰۰
HUAWEI Honor 9N -64GB ۲,۸۶۹,۰۰۰ ۲,۸۶۹,۰۰۰
HUAWEI Honor 8X-4GB-64GB ۳,۴۴۵,۰۰۰ ۴,۳۹۰,۰۰۰
HUAWEI Honor 8X Max -4GB-64GB ۳,۶۴۵,۰۰۰ ۳,۶۴۵,۰۰۰
HUAWEI P Smart+ PLUS ۴,۷۴۰,۰۰۰ ۴,۷۴۰,۰۰۰
HUAWEI Honor Note 10-6GB-128GB ۶,۳۲۰,۰۰۰ ۶,۳۲۰,۰۰۰
HUAWEI Mate RS Porsche Design-256GB ۲۳,۵۶۹,۰۰۰ ۲۳,۵۶۹,۰۰۰
HUAWEI Honor 9N - 128GB ۳,۲۶۹,۰۰۰ ۳,۲۶۹,۰۰۰
HUAWEI Honor 8C - 32GB ۲,۴۶۹,۰۰۰ ۲,۴۶۹,۰۰۰
HUAWEI Honor 8X Max -6GB-128GB ۳,۷۶۹,۰۰۰ ۳,۷۶۹,۰۰۰
HUAWEI Y9 2018 -128GB ۳,۴۴۵,۰۰۰ ۳,۴۴۵,۰۰۰
HUAWEI P20 Pro-256GB ۱۱,۶۲۰,۰۰۰ ۱۱,۶۲۰,۰۰۰
HUAWEI Mate 20 X - 6GB-128GB ۱۱,۲۶۹,۰۰۰ ۱۱,۲۶۹,۰۰۰
HUAWEI Mate 20 X - 8GB-256GB ۱۴,۰۶۹,۰۰۰ ۱۴,۰۶۹,۰۰۰
HUAWEI Honor 8C - 64GB ۲,۹۴۹,۰۰۰ ۲,۹۴۹,۰۰۰
HUAWEI Y9 2018 -32GB ۲,۹۲۰,۰۰۰ ۲,۹۲۰,۰۰۰
HUAWEI Mate 20 ۷,۹۶۹,۰۰۰ ۷,۹۶۹,۰۰۰
HUAWEI Y9 2018 - 64GB ۲,۸۴۵,۰۰۰ ۲,۹۴۵,۰۰۰
HUAWEI Honor 8X-6GB-128GB ۴,۰۶۹,۰۰۰ ۴,۰۶۹,۰۰۰
HUAWEI Y3 2017- 3G ۱,۳۶۰,۰۰۰ ۱,۴۵۰,۰۰۰
HUAWEI Honor 7C ۱,۹۶۹,۰۰۰ ۲,۶۵۰,۰۰۰
HUAWEI Mate RS Porsche Design-128GB ۲۰,۴۶۹,۰۰۰ ۲۰,۴۶۹,۰۰۰
HUAWEI Nova 3e ۳,۶۸۹,۰۰۰ ۴,۷۵۰,۰۰۰
HUAWEI Y7 Prime 2018 ۲,۳۸۹,۰۰۰ ۲,۶۱۰,۰۰۰
HUAWEI Honor 7A ۱,۶۷۹,۰۰۰ ۱,۹۸۰,۰۰۰
HUAWEI Y6 2018 ۲,۰۱۰,۰۰۰ ۲,۰۱۰,۰۰۰
HUAWEI Mate 20 Lite-64GB ۴,۶۶۹,۰۰۰ ۴,۶۶۹,۰۰۰
HUAWEI Y3 2018 ۱,۴۶۶,۰۰۰ ۱,۵۷۰,۰۰۰
HUAWEI Honor 7S ۱,۴۸۰,۰۰۰ ۱,۷۴۹,۰۰۰
HUAWEI Y5 Prime 2018 ۱,۶۰۰ ۱,۷۵۰,۰۰۰
HUAWEI Honor Play -4GB-64GB ۴,۵۲۹,۰۰۰ ۴,۵۲۹,۰۰۰
HUAWEI Y6 Prime 2018 ۱,۸۳۹,۰۰۰ ۱,۹۴۵,۰۰۰
HUAWEI Honor Note 10-6GB-64GB ۶,۰۴۵,۰۰۰ ۶,۰۴۵,۰۰۰
HUAWEI honor 8 Lite ۲,۰۲۹,۰۰۰ ۲,۲۲۰,۰۰۰
HUAWEI P10 Lite ۲,۹۷۵,۰۰۰ ۸,۲۵۰,۰۰۰
HUAWEI Y3 2017 ۱۱۹,۵۰۰ ۱,۴۶۸,۰۰۰
HUAWEI Nova 2 PLUS ۳,۲۶۰,۰۰۰ ۳,۸۵۰,۰۰۰
HUAWEI honor 10 -64GB ۴,۷۶۹,۰۰۰ ۶,۲۹۹,۰۰۰
HUAWEI P20 - 128GB ۷,۸۶۹,۰۰۰ ۷,۸۶۹,۰۰۰
HUAWEI P20 Pro ۱۱,۲۰۰,۰۰۰ ۱۱,۶۲۰,۰۰۰
HUAWEI P20 Lite ۴,۷۵۰,۰۰۰ ۴,۷۵۰,۰۰۰
HUAWEI P Smart ۲,۷۵۰,۰۰۰ ۳,۰۹۵,۰۰۰
HUAWEI Honor 9 Lite ۲,۳۹۹,۰۰۰ ۲,۷۶۵,۰۰۰
HUAWEI nova 3 ۵,۳۴۹,۰۰۰ ۶,۱۹۰,۰۰۰
HUAWEI Mate 10 Lite ۳,۲۷۵,۰۰۰ ۳,۷۲۰,۰۰۰
HUAWEI Honor 7X ۲,۶۶۹,۰۰۰ ۳,۵۴۵,۰۰۰
HUAWEI Honor 9 Premium-6GB RAM-64GB ۴,۴۹۵,۰۰۰ ۴,۴۹۵,۰۰۰
HUAWEI P20 -64GB ۶,۵۶۹,۰۰۰ ۶,۵۶۹,۰۰۰
HUAWEI Y5 2017 ۱,۵۵۰,۰۰۰ ۱,۶۸۵,۰۰۰
HUAWEI Y7 Prime ۲,۱۹۹,۰۰۰ ۲,۷۳۹,۰۰۰
undefined1757_809322611_قیمت گوشی هیوندای
HYUNDAI MOBILE Seoul S6 ۱,۶۳۵,۰۰۰ ۱,۶۳۵,۰۰۰
HYUNDAI MOBILE Seoul K1 ۴۱۰,۰۰۰ ۴۱۰,۰۰۰
HYUNDAI MOBILE Seoul Mix ۲,۴۰۰,۰۰۰ ۲,۴۰۰,۰۰۰
undefined2415_1330029950_قیمت گوشی JIMO
JIMO R821 Dual SIM ۳۰۵,۰۰۰ ۳۶۵,۰۰۰
JIMO R621 Dual SIM ۲۵۵,۰۰۰ ۳۱۰,۰۰۰
JIMO S4302 -Dual SIM ۷۲۵,۰۰۰ ۷۲۵,۰۰۰
JIMO B1805 Dual SIM ۱۷۵,۰۰۰ ۱۷۵,۰۰۰
JIMO 2460 Dual SIM ۶۰۰,۰۰۰ ۶۰۰,۰۰۰
JIMO R722 Dual SIM ۲۷۵,۰۰۰ ۷۳۰,۰۰۰
JIMO B2405 Dual SIM ۲۰۹,۰۰۰ ۶۰۰,۰۰۰
undefined1685_2111210018_77777
kenxinda DELTA ۷۵۰,۰۰۰ ۷۵۰,۰۰۰
kenxinda ALPHA-K4000 ۷۵۰,۰۰۰ ۷۵۰,۰۰۰
kenxinda VENUS-K5500 ۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۰۰۰,۰۰۰
kenxinda M1 ۱۷۰,۰۰۰ ۱۷۰,۰۰۰
kenxinda M2 ۱۷۵,۰۰۰ ۱۷۵,۰۰۰
undefined2680_1152429060_01
Leagoo XRover ۳,۸۶۹,۰۰۰ ۳,۸۶۹,۰۰۰
Leagoo T8S ۱,۵۶۹,۰۰۰ ۱,۵۶۹,۰۰۰
تصویر مقایسه قیمت-32_1809611378_3009
LENOVO A5 ۱,۳۹۹,۰۰۰ ۵,۲۸۳,۰۰۰
LENOVO Z5 -64GB ۳,۲۴۵,۰۰۰ ۳,۲۴۵,۰۰۰
LENOVO K5 play ۱,۶۰۹,۰۰۰ ۱,۶۰۹,۰۰۰
عکس مربوط به-3_1650705566_2001
LG K8 2017 - M200E ۱,۷۶۰,۰۰۰ ۱,۹۰۰,۰۰۰
LG K10 2017 -Dual SIM LTE-M250E ۲,۲۰۰,۰۰۰ ۲,۲۰۰,۰۰۰
LG STYLUS 3 ۲,۴۵۰,۰۰۰ ۲,۴۵۰,۰۰۰
LG X power2- ایکس پاور 2 ۲,۰۸۰,۰۰۰ ۲,۰۹۰,۰۰۰
LG Q6 + PLUS -64GB ۳,۶۵۰,۰۰۰ ۳,۶۵۰,۰۰۰
LG Q6 -64GB ۳,۱۰۰,۰۰۰ ۳,۱۰۰,۰۰۰
مقایسه قیمت تصویری-1046_780491999_9
Meizu 16 -6GB-128GB ۷,۷۲۰,۰۰۰ ۷,۷۲۰,۰۰۰
Meizu 16 -8GB128GB ۸,۴۶۹,۰۰۰ ۸,۴۶۹,۰۰۰
مقایسه قیمت-3264_977667630_02
Mione 1 ۱,۴۵۰,۰۰۰ ۱,۴۵۰,۰۰۰
Mione 2 - II ۱,۲۷۰,۰۰۰ ۱,۲۷۰,۰۰۰
ارزانترین قیمت-268_2101470514_9001
Motorola Moto E5 Plus-64GB ۲,۰۷۰,۰۰۰ ۲,۰۷۰,۰۰۰
Motorola Moto Z2 Play-64GB ۴,۰۸۹,۰۰۰ ۴,۰۸۹,۰۰۰
Motorola Moto Z2 Force -64GB ۵,۵۶۰,۰۰۰ ۵,۷۲۰,۰۰۰
Motorola Moto X4 - 64GB -Dual SIM ۴۱۰,۰۰۰ ۴,۰۶۰,۰۰۰
Motorola Moto G5S ۲,۱۰۰,۰۰۰ ۲,۱۰۰,۰۰۰
Motorola Moto G5S Plus ۲,۶۰۰,۰۰۰ ۲,۶۰۰,۰۰۰
Motorola Moto C Plus-16GB-Dial SIM- XT1723 ۱,۳۷۹,۰۰۰ ۱,۳۷۹,۰۰۰
Motorola Moto C-4G-XT1754-16GB ۱,۲۹۹,۰۰۰ ۱,۲۹۹,۰۰۰
Motorola Moto G6 ۲,۸۰۰,۰۰۰ ۲,۹۹۰,۰۰۰
undefined6_169224296_3000
Nokia 6.1 Plus ۳,۷۹۹,۰۰۰ ۳,۷۹۹,۰۰۰
Nokia 3.1 ۱,۵۹۹,۰۰۰ ۱,۹۳۵,۰۰۰
Nokia 2.1 ۱,۲۹۹,۰۰۰ ۱,۵۹۵,۰۰۰
Nokia 6.1 ۲,۶۸۹,۰۰۰ ۲,۹۲۰,۰۰۰
Nokia 8110-4G ۹۰۹,۰۰۰ ۱,۱۰۵,۰۰۰
Nokia 7 PLUS ۴,۵۸۹,۰۰۰ ۵,۱۰۰,۰۰۰
Nokia 1 ۸۷۰,۰۰۰ ۹۳۵,۰۰۰
Nokia 8 Sirocco ۷,۷۹۹,۰۰۰ ۸,۳۷۰,۰۰۰
Nokia Nokia 8 2018 ۴,۸۸۰,۰۰۰ ۴,۸۸۰,۰۰۰
Nokia 6 2018 ۲,۰۸۰,۰۰۰ ۳,۵۸۰,۰۰۰
Nokia New 105 2017 - Dual SIM ۳۵۹,۰۰۰ ۴۲۰,۰۰۰
Nokia New 130 2017 ۴۱۵,۰۰۰ ۴۶۰,۰۰۰
Nokia 2 ۱,۱۴۹,۰۰۰ ۱,۳۷۵,۰۰۰
Nokia 216 Dual SIM ۵۵۰,۰۰۰ ۵۶۵,۰۰۰
Nokia Nokia 150- Dual SIM ۴۸۵,۰۰۰ ۲,۳۷۰,۰۰۰
Nokia Nokia 6-3GB-32GB ۲,۰۸۹,۰۰۰ ۲,۶۸۹,۰۰۰
Nokia 8 ۴,۲۲۵,۰۰۰ ۴,۳۰۰,۰۰۰
Nokia 5 ۱,۷۲۰,۰۰۰ ۲,۱۹۹,۰۰۰
Nokia New 3310 2017-جدید ۷۱۵,۰۰۰ ۸۳۰,۰۰۰
Nokia 130 Dual SIM ۴۵۵,۰۰۰ ۴۵۵,۰۰۰
Nokia Asha 230 ۶۲۰,۰۰۰ ۶۲۰,۰۰۰
Nokia 3 ۱,۴۹۹,۰۰۰ ۱,۷۹۵,۰۰۰
Nokia X6 ۳,۷۹۹,۰۰۰ ۳,۷۹۹,۰۰۰
undefined2652_1124215058_01
Nomu S10 Pro ۲,۲۶۹,۰۰۰ ۲,۲۶۹,۰۰۰
مقایسه قیمت تصویری-1459_420548811_002
OnePlus 6 -128GB ۶,۸۶۹,۰۰۰ ۹,۴۰۰,۰۰۰
OnePlus 6T -8GB-128GB ۹,۴۷۶,۰۰۰ ۹,۴۷۶,۰۰۰
OnePlus 6T -8GB-256GB ۱۰,۶۵۹,۰۰۰ ۱۰,۶۵۹,۰۰۰
OnePlus 6T -6GB-128GB ۹,۲۹۲,۰۰۰ ۹,۲۹۲,۰۰۰
مشخصات کالا-
Oppo Find X ۱۱,۹۰۴,۰۰۰ ۱۱,۹۰۴,۰۰۰
Oppo R15 ۶,۶۵۰,۰۰۰ ۶,۶۵۰,۰۰۰
Oppo K1- 4GB-64GB ۳,۸۶۹,۰۰۰ ۳,۸۶۹,۰۰۰
Oppo R17 -8GB-128GB ۷,۸۹۷,۰۰۰ ۷,۸۹۷,۰۰۰
Oppo R17 -6GB-128GB ۷,۰۶۷,۰۰۰ ۷,۰۶۷,۰۰۰
لیست قیمت-2643_643423822_قیمت گوشی اوکیتل
Oukitel K4000 Plus ۱,۳۴۵,۰۰۰ ۱,۳۴۵,۰۰۰
Oukitel K6000 Plus ۱,۹۶۹,۰۰۰ ۱,۹۶۹,۰۰۰
Oukitel K10000 PRO ۲,۴۲۹,۰۰۰ ۲,۴۲۹,۰۰۰
Oukitel MIX 2 ۲,۹۶۹,۰۰۰ ۲,۹۶۹,۰۰۰
Oukitel K3 ۲,۰۶۹,۰۰۰ ۲,۰۶۹,۰۰۰
Oukitel K5000 ۲,۰۶۹,۰۰۰ ۲,۰۶۹,۰۰۰
Oukitel OUKITEL U22 ۱,۱۶۹,۰۰۰ ۱,۱۶۹,۰۰۰
Oukitel K5 ۱,۴۲۹,۰۰۰ ۱,۴۲۹,۰۰۰
تصویر مقایسه قیمت-
Pantech IM-100GN ۱,۵۴۹,۰۰۰ ۱,۵۴۹,۰۰۰
undefined2585_1002467_ruggear- قیمت گوشی
RugGear RG129 ۴۱۰,۰۰۰ ۴۱۰,۰۰۰
undefined1_526844596_555
Samsung Galaxy Note 8 -SM-N950F/DS-64GB-Dual SIM - گلگسی نوت 8 ۷,۴۲۰,۰۰۰ ۸,۲۹۹,۰۰۰
Samsung Galaxy S6 ۲,۵۹۵,۰۰۰ ۲,۵۹۵,۰۰۰
Samsung Galaxy Note5-32GB ۲,۹۹۵,۰۰۰ ۲,۹۹۵,۰۰۰
Samsung Galaxy S7 Edge-32GB-G935F ۵,۱۰۰,۰۰۰ ۵,۱۰۰,۰۰۰
Samsung Galaxy S7 Dual-SIM -32GB-G930FD-Duos ۳,۱۵۰,۰۰۰ ۳,۱۵۰,۰۰۰
Samsung Galaxy S7 Edge-32GB-Dual SIM-G935FD ۴,۵۰۰,۰۰۰ ۴,۵۰۰,۰۰۰
Samsung B310E ۴۰۰,۰۰۰ ۴۷۰,۰۰۰
Samsung Galaxy C5-32GB-SM-C5000 ۳,۳۵۰,۰۰۰ ۳,۳۵۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J1 Ace-SM-J111F-DS-Dual SIM ۱,۵۵۰,۰۰۰ ۱,۵۵۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J3 Pro ۱,۷۹۰,۰۰۰ ۲,۳۴۵,۰۰۰
Samsung Galaxy J7 Prime ۲,۵۷۹,۰۰۰ ۲,۵۷۹,۰۰۰
Samsung Galaxy J5 Prime ۲,۳۷۰,۰۰۰ ۷,۵۵۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J7 Prime- Galaxy On Nxt ۲,۳۴۵,۰۰۰ ۲,۵۷۹,۰۰۰
Samsung Galaxy C9 Pro ۵,۱۹۰,۰۰۰ ۵,۱۹۰,۰۰۰
Samsung Galaxy A7 2017-SM-A720F- Dual-SIM ۳,۶۰۰,۰۰۰ ۴,۰۰۰,۰۰۰
Samsung Galaxy A5 2017-SM-A520FD- Dual SIM sm ۳,۵۰۰,۰۰۰ ۳,۷۰۰,۰۰۰
Samsung Galaxy S8 -Dual SIM- SM-G950FD ۵,۵۶۹,۰۰۰ ۶,۵۷۵,۰۰۰
Samsung Galaxy S8+ PLUS -SM-G955FD-Dual SIM ۶,۳۷۰,۰۰۰ ۷,۷۰۰,۰۰۰
Samsung Galaxy S7 edge-128GB-G935FD-Dual SIM ۵,۶۵۰,۰۰۰ ۵,۶۵۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J7 Pro-32GB ۲,۹۰۰,۰۰۰ ۳,۲۵۰,۰۰۰
Samsung Galaxy S9-SM-G960FD-64GB-DUAL SIM ۷,۷۶۹,۰۰۰ ۱۰,۲۵۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J7 Max - گلگسی جی 7 مکس ۳,۲۳۵,۰۰۰ ۳,۲۳۵,۰۰۰
Samsung Galaxy S9+ Plus-SM965FD-64GB-Dual SIM ۸,۷۰۰,۰۰۰ ۹,۷۳۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J5 Pro - SM-J530F/DS Dual Sim ۲,۳۷۰,۰۰۰ ۲,۶۹۰,۰۰۰
Samsung Galaxy Note 9- نوت 9-نه ۹,۸۵۰,۰۰۰ ۱۰,۳۸۰,۰۰۰
Samsung Galaxy Grand Prime Plus-SM-G532F/DS ۱,۱۴۰,۰۰۰ ۱,۴۲۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J7 Core - SM-J701F ۲,۱۲۹,۰۰۰ ۲,۵۲۰,۰۰۰
Samsung Galaxy C8-Dual SIM ۲,۹۹۹,۰۰۰ ۳,۲۱۰,۰۰۰
Samsung Galaxy C5 Pro-Dual SIM ۳,۵۹۵,۰۰۰ ۳,۵۹۵,۰۰۰
Samsung A8 2018-64GB- SM-A530F/DS Dual SIM ۴,۵۲۹,۰۰۰ ۴,۹۸۰,۰۰۰
Samsung A8+ Plus 2018 -64GB-SM-A730F/DS Dual SIM ۵,۴۵۰,۰۰۰ ۵,۸۸۰,۰۰۰
Samsung Galaxy Grand Prime Pro-SM-J250F/DS-Dual SIM ۱,۳۲۹,۰۰۰ ۱,۵۷۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J6 -32GB ۲,۰۹۹,۰۰۰ ۲,۴۵۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J8-32GB ۲,۹۷۵,۰۰۰ ۳,۲۸۰,۰۰۰
Samsung Galaxy S9+ Plus-SM965FD-128GB-Dual SIM ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J7 Prime 2 - 2018 ۲,۶۲۰,۰۰۰ ۲,۸۵۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J7 Pro-64GB ۳,۱۱۹,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J7 Duo 2018 ۲,۵۱۰,۰۰۰ ۲,۶۹۹,۰۰۰
Samsung Galaxy A6 2018-32GB ۲,۷۹۰,۰۰۰ ۳,۶۱۰,۰۰۰
Samsung Galaxy A6+ Plus 2018-32GB ۲,۱۰۰,۰۰۰ ۳,۴۹۹,۰۰۰
Samsung Galaxy J4-16GB ۱,۶۸۰,۰۰۰ ۱,۸۵۰,۰۰۰
Samsung Galaxy A8 Star ۵,۵۲۹,۰۰۰ ۵,۵۲۹,۰۰۰
Samsung Galaxy S9 - SM-960FD-128GB -Dual SIM ۱۰,۲۵۰,۰۰۰ ۱۰,۵۰۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J4 -32GB ۱,۶۵۰,۰۰۰ ۱,۷۹۹,۰۰۰
Samsung Galaxy J6+ PLUS ۲,۳۸۹,۰۰۰ ۲,۶۲۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J2 Core ۱,۲۹۰,۰۰۰ ۱,۲۹۰,۰۰۰
Samsung Galaxy A6+ Plus 2018 -64GB ۳,۴۸۰,۰۰۰ ۳,۴۹۹,۰۰۰
Samsung Galaxy A6 2018-64GB ۳,۴۴۰,۰۰۰ ۳,۵۵۰,۰۰۰
Samsung Galaxy J8-64GB ۳,۲۱۰,۰۰۰ ۳,۳۲۵,۰۰۰
Samsung Galaxy J3 Pro 2017 ۱,۹۳۰,۰۰۰ ۲,۰۲۹,۰۰۰
undefined54_1309336065_Sharp-Logo_resize
SHARP R1S ۱,۵۹۰,۰۰۰ ۱,۵۹۰,۰۰۰
undefined1692_1051510552_002
Smart L5581 -Grand LTE 16GB Dual SIM ۱,۳۱۰,۰۰۰ ۱,۳۱۰,۰۰۰
Smart E2488 Quick Dual SIM ۳۰۸,۰۰۰ ۳۷۰,۰۰۰
Smart Easy E2452 ۳۷۵,۰۰۰ ۳۷۵,۰۰۰
Smart MAX -L4041 ۹۴۰,۰۰۰ ۹۴۰,۰۰۰
Smart Notrino L5201 ۱,۱۲۰,۰۰۰ ۱,۱۲۰,۰۰۰
Smart L3953 PRO-16GB ۱,۳۰۰,۰۰۰ ۱,۳۰۰,۰۰۰
Smart S2600 Coral 4 ۹۶۰,۰۰۰ ۹۶۰,۰۰۰
Smart E2510 Leto Plus ۶۵۷,۰۰۰ ۶۵۷,۰۰۰
Smart Flip F1712 ۲۴۹,۰۰۰ ۲۴۹,۰۰۰
Smart Fold F2415 ۳۸۹,۰۰۰ ۳۸۹,۰۰۰
undefined2_825695321_قیمت گوشی سونی -SONY
SONY Xperia XA2 ۴,۰۲۹,۰۰۰ ۴,۰۲۹,۰۰۰
SONY Xperia XA1 Plus ۳,۶۸۹,۰۰۰ ۳,۶۹۹,۰۰۰
SONY Xperia XZ Premium 4K HDR- اکسپریا ایکس زد پرمیوم ۵,۸۸۹,۰۰۰ ۶,۷۸۰,۰۰۰
SONY Xperia XA1- Dual SIM ۲,۷۹۹,۰۰۰ ۲,۷۹۹,۰۰۰
SONY XA1 Ultra - Dual SIM ۳,۶۹۹,۰۰۰ ۳,۸۵۰,۰۰۰
SONY Xperia XZ -64GB-Dual SIM ۵,۸۸۹,۰۰۰ ۵,۸۸۹,۰۰۰
SONY Xperia XA Dual ۲,۱۴۰,۰۰۰ ۲,۱۴۰,۰۰۰
SONY Xperia XA Ultra-16GB-Dual SIM ۲,۱۴۰,۰۰۰ ۳,۱۷۹,۰۰۰
undefined1670_2062100736_قیمت گوشی TECNO-تکنو
TECNO Mobile F2 ۱,۲۹۵,۰۰۰ ۱,۳۴۰,۰۰۰
TECNO Mobile T473 Dual SIM ۳۰۹,۰۰۰ ۴۷۰,۰۰۰
TECNO Mobile T312 Dual SIM ۲۹۵,۰۰۰ ۴۱۰,۰۰۰
TECNO Mobile WX3F LTE ۸۶۰,۰۰۰ ۱,۰۷۰,۰۰۰
TECNO Mobile WX4 Pro ۱,۵۵۰,۰۰۰ ۱,۵۵۰,۰۰۰
TECNO Mobile Camon CM CA6 -Dual SIM -16GB ۱,۶۲۹,۰۰۰ ۲,۷۴۰,۰۰۰
undefined2614_965404044_001
THL Knight 2 ۲,۵۸۲,۰۰۰ ۲,۵۸۲,۰۰۰
undefined2645_1412490971_قیمت گوشی ULEFONE
Ulefone MIX 2 ۱,۹۳۴,۹۱۲ ۱,۹۳۴,۹۱۲
Ulefone S8 Pro ۱,۲۶۹,۰۰۰ ۱,۲۶۹,۰۰۰
Ulefone Armor 5 ۲,۹۴۵,۰۰۰ ۲,۹۴۵,۰۰۰
undefined1796_1609347890_95
UMIDIGI A1 Pro ۱,۴۹۹,۰۰۰ ۱,۴۹۹,۰۰۰
UMIDIGI S2 Lite ۲,۴۱۸,۶۸۹ ۲,۴۱۸,۶۸۹
UMIDIGI S2 Pro ۴,۸۴۲,۱۵۸ ۴,۸۴۲,۱۵۸
undefined1558_1947652098_قیمت موبایل VIVO- ویوو
vivo NEX S -256GB ۱۱,۹۰۴,۰۰۰ ۱۱,۹۰۴,۰۰۰
vivo NEX S-128GB ۱۱,۰۹۱,۰۰۰ ۱۱,۰۹۱,۰۰۰
vivo NEX A ۸,۴۴۷,۰۰۰ ۸,۴۴۷,۰۰۰
undefined2615_1414546026_01
vkworld Mix 3 ۲,۲۶۹,۰۰۰ ۲,۲۶۹,۰۰۰
vkworld Mix Plus ۱,۸۴۰,۰۰۰ ۱,۸۴۰,۰۰۰
undefined1465_753402756_80000
Xiaomi Redmi Note 5 AI Dual Camera ۲,۴۴۹,۰۰۰ ۲,۷۹۵,۰۰۰
Xiaomi Mi 8 -6GB-64GB ۵,۵۶۹,۰۰۰ ۷,۴۹۹,۰۰۰
Xiaomi Redmi 6-3GB-32GB ۱,۷۶۵,۰۰۰ ۲,۱۰۰,۰۰۰
Xiaomi Black Shark-6GB-64GB ۶,۳۵۰,۰۰۰ ۶,۳۵۰,۰۰۰
Xiaomi Redmi S2 -3GB-32GB ۱,۹۵۹,۰۰۰ ۲,۲۹۰,۰۰۰
Xiaomi Redmi Note 5A-4GB-64GB ۲,۵۷۰,۰۰۰ ۲,۵۷۰,۰۰۰
Xiaomi Redmi S2 - 4GB-64GB ۲,۰۹۹,۰۰۰ ۲,۷۰۰,۰۰۰
Xiaomi Redmi 6 Pro -64GB ۲,۵۲۹,۰۰۰ ۲,۵۲۹,۰۰۰
Xiaomi Mi 8 Explorer ۸,۶۲۹,۰۰۰ ۸,۶۲۹,۰۰۰
Xiaomi Mi 8 SE-4GB-64GB ۳,۸۶۹,۰۰۰ ۴,۱۹۵,۰۰۰
Xiaomi Redmi 6A-16GB ۱,۳۹۹,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
Xiaomi Mi A2 Lite-4GB-64GB ۲,۷۶۹,۰۰۰ ۳,۳۱۰,۰۰۰
Xiaomi Mi 8 Pro -8GB-128GB ۷,۸۶۹,۰۰۰ ۷,۸۶۹,۰۰۰
Xiaomi Redmi Note 6 Pro - 3GB- 32GB ۲,۸۴۵,۰۰۰ ۳,۲۰۰,۰۰۰
Xiaomi Redmi Note 5 AI Dual Camera-4GB-64GB ۲,۷۳۰,۰۰۰ ۲,۷۳۰,۰۰۰
Xiaomi Redmi 6A-32GB ۱,۷۹۹,۰۰۰ ۲,۰۵۰,۰۰۰
Xiaomi Mi 8 Lite -4GB-64GB ۳,۷۶۹,۰۰۰ ۳,۷۶۹,۰۰۰
Xiaomi Mi 8 Pro -6GB-128GB ۶,۸۶۹,۰۰۰ ۶,۸۶۹,۰۰۰
Xiaomi Redmi 6 Pro-3GB-32GB ۲,۱۶۹,۰۰۰ ۲,۱۶۹,۰۰۰
Xiaomi Mi A2-32GB ۲,۹۲۰,۰۰۰ ۳,۳۹۰,۰۰۰
Xiaomi Mi A2-128GB ۳,۹۹۵,۰۰۰ ۴,۱۶۹,۰۰۰
Xiaomi Mi A2 Lite-3GB-32GB ۲,۴۴۹,۰۰۰ ۲,۸۲۰,۰۰۰
Xiaomi Mi A2 Lite-4GB-32GB ۲,۶۶۹,۰۰۰ ۳,۰۳۹,۰۰۰
Xiaomi Redmi Note 5A-3GB-32GB ۲,۷۹۹,۰۰۰ ۲,۷۹۹,۰۰۰
Xiaomi Redmi Note 6 Pro - 4GB- 64GB ۲,۹۶۰,۰۰۰ ۳,۲۲۰,۰۰۰
Xiaomi Pocophone F1 -128GB ۵,۱۶۹,۰۰۰ ۵,۳۵۰,۰۰۰
Xiaomi Mi 6X -6GB-64GB ۳,۱۶۹,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
Xiaomi Mi 6X -6GB-128GB ۳,۸۶۹,۰۰۰ ۳,۸۶۹,۰۰۰
Xiaomi Mi 8 -6GB-128GB ۵,۹۶۹,۰۰۰ ۵,۹۶۹,۰۰۰
Xiaomi Mi 8 -6GB-256GB ۶,۶۲۹,۰۰۰ ۶,۶۲۹,۰۰۰
Xiaomi Mi 8 SE-6GB-64GB ۴,۲۶۹,۰۰۰ ۴,۲۶۹,۰۰۰
Xiaomi Black Shark-8GB-256GB ۸,۱۶۹,۰۰۰ ۸,۱۶۹,۰۰۰
Xiaomi Redmi 6-4GB-64GB ۲,۰۳۵,۰۰۰ ۲,۰۳۵,۰۰۰
Xiaomi Mi Mix 2S-128GB ۶,۵۶۹,۰۰۰ ۶,۵۶۹,۰۰۰
Xiaomi Mi A2 -64GB ۳,۱۶۹,۰۰۰ ۳,۷۵۰,۰۰۰
Xiaomi Mi 6X -4GB-64GB ۳,۰۲۹,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰
Xiaomi Mi Max 3 -128GB ۴,۳۶۹,۰۰۰ ۴,۳۶۹,۰۰۰
Xiaomi Mi Max 3-64GB ۳,۶۴۹,۰۰۰ ۴,۲۰۰,۰۰۰
Xiaomi Mi A1-32GB-4GB Ram ۲,۷۶۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
Xiaomi Mi Note 3 -64GB ۴,۵۵۴,۴۱۴ ۴,۵۵۴,۴۱۴
Xiaomi Redmi 5 Plus ۲,۰۵۹,۰۰۰ ۲,۸۳۰,۰۰۰
Xiaomi Mi MIX 3 -6GB-128GB ۹,۴۰۸,۰۰۰ ۹,۴۰۸,۰۰۰
Xiaomi Redmi 5 ۱,۸۸۰,۰۰۰ ۱,۸۸۰,۰۰۰
Xiaomi Redmi Note 5 ۲,۷۹۹,۰۰۰ ۳,۱۶۰,۰۰۰
Xiaomi Mi Max 2-4GB-128GB ۳,۱۲۹,۰۰۰ ۳,۱۲۹,۰۰۰
Xiaomi Mi A1-64GB ۲,۵۵۵,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰
Xiaomi Mi 4-16GB ۱,۳۵۰,۰۰۰ ۱,۳۵۰,۰۰۰










نام:
ایمیل:
* نظر: