کد خبر: ۶۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
کاهش ۲ میلیون تومانی قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک
در معاملات امروز خرید و فروش خودرو پراید ۱۳۱ با قیمت ۳۴ میلیون تومان، پژو پارس با قیمت ۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا با قیمت ۷۹ میلیون و۵۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۱۱ با قیمت ۳۸میلیون تومان، و سمندال‌ایکس با قیمت ۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.
موتور گرانی در بازار خودرو خاموش شد + قیمت ها
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش ۲ میلیون تومانی قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک در بازار دارد.
در معاملات امروز خرید و فروش خودرو پراید ۱۳۱ با قیمت ۳۴ میلیون تومان، پژو پارس با قیمت ۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا با قیمت ۷۹ میلیون و۵۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۱۱ با قیمت ۳۸میلیون تومان، و سمندال‌ایکس با قیمت ۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.
همچنین پژو۲۰۶ تیپ ۲ هم با قیمت ۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۷ اتوماتیک با کاهش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۱۱۳ میلیون تومان و پژو۲۰۶ صندوق‌دار با قیمت ۷۲ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.
در همین راستا یکی از کارشناسان و فعالان اتحادیه ای در بازار خودرو گفت: در حال حاضر رکود کامل بر بازار خودرو حاکم است و خودروسازان نیز به جز ثبت‌‌نام‌های گذشته، توليدات جدیدی به بازار عرضه نمی‌کنند.
اکبر دیزه‌چیان با بیان اینکه با آغاز رشد قیمت خودروها قدرت خرید مردم کاهش یافت، اظهار کرد: بیش از دو ماه است که رکود شدیدی بر بازار خودرو حاکم شده است.
وی با اشاره به اینکه میزان معاملات خریدوفروش به‌شدت کاهش‌ یافته است، افزود: در حال حاضر خودروسازان داخلی از عرضه خودرو خودداری می‌کنند و تنها آنچه به بازار وارد می‌شود از قبل ثبت‌نام آن انجام‌ شده است.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل همدان تصریح کرد: شایعاتی‌ مطرح‌شده که هفته گذشته حدود 3 میلیون تومان بر قیمت خودروها افزوده است در حالی‌ که خبری از خرید و فروش نیست.
وی با اشاره به اینکه بازار اشباع‌ شده است، ادامه داد: در بازار خودروهای خارجی نیز خودرو 200 تا 250 میلیون تومان به 600 میلیون تومان رسیده و قیمت خودرو خارجی به اندازه‌ای افزایش یافته که توجیه اقتصادی آن از بین رفته است.
دیزه‌چیان با بیان اینکه امروز خرید و استفاده خودروی خارجی توجیه‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزینه نگهداری خودروهای خارجی در سال به 120 میلیون تومان رسیده است.
وی با اشاره به اینکه قطعات یدکی این خودروها افزایش چشمگیری داشته است، گفت: تعرفه واردات خودروی خارجی به شدت افزایش‌یافته بود و ورود این خودروها از منظر درآمدی به نفع دولت است.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل همدان با بیان اینکه یک خودرو 400 میلیون تومانی به همان اندازه برای دولت نفع اقتصادی دارد، اظهار کرد: البته امروز برای حمایت از خودروی داخلی برای واردات خودرو خارجی سخت‌گیری‌های بسیاری ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خبری از عرضه و تولید خودروی داخلی نیست و از ورود خودروی خارجی نیز ممانعت به عمل می‌آید، افزود: اگر امکان ورود خودروی خارجی فراهم می‌شد و امکان رقابت به وجود می‌آمد باعث افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان می‌شد.
دیزه‌چیان با بیان اینکه یک سال است امکان ثبت سفارش خودروی خارجی فراهم نیست، تصریح کرد: در حال حاضر خودروی خارجی جدید در کشور وجود ندارد و هر آنچه وارد شده در سال‌های گذشته ثبت سفارش شده است.
وی ادامه داد: بنده معتقدم ورود خودروی خارجی به نفع کشور است و باعث درآمدزایی برای دولت می‌شود.
قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ به شرح زیر است:

ردیف

نوع خودرو

قیمت خودرو کارخانه

قیمت خودرو بازار

۱

قیمت پراید ۱۱۱

۲۲،۴۹۲،۰۰۰

۳۸،۰۰۰،۰۰۰

۲

قیمت پراید ۱۳۱

۲۲،۷۰۹،۰۰۰

۳۴،۰۰۰،۰۰۰

۳

قیمت پراید ۱۵۱

۲۳،۴۰۰،۰۰۰

۳۳،۸۰۰،۰۰۰

۴

قیمت تیبا صندوق دار

۲۷،۵۰۷،۰۰۰

۳۹،۸۰۰،۰۰۰

۵

قیمت تیبا ۲

۳۰،۳۸۹،۰۰۰

۴۴،۵۰۰،۰۰۰

۶

قیمت چانگان

۷۴،۹۵۲،۰۰۰

۱۳۲،۰۰۰،۰۰۰

۷

قیمت پژو ۴۰۵

۳۲،۹۴۴،۶۰۰

۵۴،۵۰۰،۰۰۰

۸

قیمت پژو SLX

۳۵،۱۰۵،۹۰۰

۵۹،۰۰۰،۰۰۰

۹

قیمت پژو ۴۰۵ دوگانه سوز

۳۴۷۴۵۲۰۰

۵۵،۰۰۰،۰۰۰

۱۰

قیمت پژو پارس

۴۰،۵۹۵،۷۰۰

۶۹،۵۰۰،۰۰۰

۱۱

قیمت پژو پارس TU۵ کلاس ۱۳

۴۲،۴۸۱،۰۰۰

۷۸،۵۰۰،۰۰۰

۱۲

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲

۳۶۲۸۶۰۰۰

۵۹،۵۰۰،۰۰۰

۱۳

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵

۴۱۹۴۲۰۰۰

۷۱،۵۰۰،۰۰۰

۱۴

قیمت پژو ۲۰۶  صندوقدار

۴۲،۷۶۳،۱۰۰

۷۲،۰۰۰،۰۰۰

۱۵

قیمت سند ال ایکس (LX)

۳۳،۵۳۵،۴۰۰

۵۵،۰۰۰،۰۰۰

۱۶

قیمت سمند EF۷

۳۴۳۳۸۲۰۰

۵۸،۰۰۰،۰۰۰

۱۷

قیمت سمند دوگانه سوز کلاس ۱۶

۳۶،۶۱۶،۰۰۰

۶۱،۰۰۰،۰۰۰

۱۸

قیمت دنا

۴۶،۹۸۹،۴۰۰

۷۹،۵۰۰،۰۰۰

۱۹

قیمت دنا پلاس

۵۳،۲۶۵،۸۰۰

۱۰۲،۰۰۰،۰۰۰

۲۰

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای

۴۷۱۲۸۳۰۰

۹۱،۰۰۰،۰۰۰

۲۱

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک

۵۴،۳۶۱،۹۰۰

۱۱۳،۰۰۰،۰۰۰

۲۲

برلیانس ۲۳۰ دنده

 ۴۳،۶۸۴،۰۰۰

۶۳،۰۰۰،۰۰۰

۲۳

پارس تندر

۴۸،۲۶۴،۰۰۰

۹۱،۰۰۰،۰۰۰

۲۴

 قیمت پژو ۲۰۰۸

۱۱۴،۹۹۴،۰۰۰

۲۴۶،۰۰۰،۰۰۰


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار