کد خبر: ۶۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
مدیرعامل سایپایدک:
مديرعامل سایپایدک گفت: قطعه سازان داخلی از ظرفیت های فراونی در تولید قطعات با کیفیت برخوردارند و حمایت از آنها را وظیفه خود می‌دانیم.
حمایت از قطعه سازان داخلی را وظیفه خود می‌دانیم

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپانيوز، بهزاد پناهی در بازدید از نمایشگاه قطعات خودرو با بیان این مطلب افزود: مطلوبيت نشان سايپا و اعتماد مشتريان به آن را امانتي گران‌ بها مي‌دانيم و  تأمين قطعات یدکی را به گونه‌اي پيش مي‌بريم كه خدشه‌اي به اعتماد و اطمينان مشتريان وارد نشود.

وی ادامه داد: در راستاي حمايت از توليدات داخلي، اولويت تامين از شرکت‌های داخلی تعريف شده است.

مديرعامل سايپا يدك با اشاره به اهميت نقش تامين قطعات يدكي در فرآيندهای خدماتی و  بازرگاني شبكه خدمات پس از فروش، افزود: ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به خودرو و ارتقاء و بهبود مستمر كيفيت خدمات و قطعات، الزامات و ابزارهايي نياز دارد كه يكي از مهمترين آنها وجود قطعات يدكي با كيفيت و قيمت مطلوب در دسترس مشتريان است.

پناهی درباره تلاش براي رفع نيازهاي خدماتي و تجاري خودروهاي سواري گروه سايپا توضيح داد: زنجيره فعاليت بازرگاني سايپايدك كه از بازاريابي و سفارش گذاري قطعات آغاز و با تامين و توزيع تكميل مي‌شود، بايستي اهداف شركت را در دو بعد خدمات و بازرگاني پوشش دهد.

وي گفت: براي تحقق رسالت شركت در حوزه خدمات پس از فروش، فرآيند برنامه‌ريزي، تأمين و توزيع قطعات به نحوي شكل مي‌گيرد كه قطعه در كمترين زمان ممكن براي پوشش نياز شبكه در اختيار مشتري قرار گيرد.

مديرعامل سايپايدك با بيان اينكه در كنار رسالت خدمات، براي تحقق اهداف تجاري شركت نيز اقدامات جدي و مؤثري جهت ارتقاء زنجيره تامين و فرآيند بازرگاني قطعات انجام شده است، افزود: در راستاي حمايت از توليدات داخلي، تامين قطعات از تولید کنندگان داخلی در اولويت قرار دارد و در این زمینه اقدامات موثري براي رشد و ارتقاء كيفي قطعات در حال تامين، صورت پذيرفته است به نحوي كه قطعات الزاما مي‌بايست بر اساس استانداردهاي مورد تائيد تامين شوند.

مديرعامل سایپایدک به تاثير تحريم‌ها بر واردات قطعات يدكي اشاره كرد و گفت: با وجود مشكلات عديده ناشي از تحريم‌هاي يك‌جانبه در حوزه مبادلات بانكي بين‌المللي، حمل و نقل و ساير حلقه‌هاي زنجيره تامين خارجي، تلاش می کنیم با  پيش‌بيني‌هاي لازم،  به كارگيري توان كارشناسي و ارائه راهكارهاي خلاقانه، عمده تهديدهاي اين مسير را به فرصت تبديل كرده و از توان تولیدکنندگان داخلی استفاده کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: