کد خبر: ۶۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک :
معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی طرح ارتقاء سود آوری در استان زنجان، تلاش برای ایجاد ارزش افزوده را از برنامه های اصلی بانک دانست.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان، سید مهدی حسینی – معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک - در این نشست با بیان اینکه اقدامات مناسبی در بخش IT و زیر ساخت های آن در استان زنجان صورت گرفته، ابراز داشت: توسعه و ترویج استفاده از خدمات نوین نه تنها بهترین شیوه کسب سود و افزایش درآمد می باشد  بلکه موجب کاهش هزینه ها نیز خواهد شد.
حسینی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نقش فن آوری و انفورماتیک در بانک ها بسیار مهم و تاثیر گذار است لذا باید محصولات خود را در این حوزه  بر اساس خواست و نیاز مشتریان طراحی کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.
حسینی با تشریح خدمات نوین بانکی، استفاده از این ابزارها را موجب کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب عنوان کرد و افزود: با تشریح خدمات نوین برای مشتریان قطعا تمایل و میزان استفاده از این محصولات افزایش خواهد یافت .
وی ابراز داشت: نرم افزار وصال ابزاری کاربردی برای کاهش امور پیگیری مطالبات توسط همکاران می باشد که به صورت خودکار و بر اساس فرآیندهای حقوقی، وصول مطالبات را با کمترین هزینه و بازخورد مناسب پیگیری می کند.
معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک در پایان تصریح کرد: در هر خانواده ایرانی حداقل یک دفترچه حساب بانک مهر اقتصاد وجود دارد که این موضوع نشان از اعتماد عمومی به این بانک است لذا باید از یک چنین ظرفیتی بیشترین استفاده و بهره برداری را داشته باشیم.
در ادامه، عبدالرضا خاتمی - رئیس اداره امور شعب استان زنجان - با اشاره به طرح ارتقاء سود آوری و برنامه های بانک در ماه های باقی مانده از سال، خواستار توجه جدی همکاران به افزایش درآمدهای غیر مشاع شد و اظهار امیدواری کرد با کار جمعی و تلاش همکاران استان، بودجه های ابلاغی و برنامه های پیش بینی شده محقق شود.
گفتنی است معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک از شعب حضرت ولی عصر (عج) و مطهری زنجان نیز بازدید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: