کد خبر: ۶۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
مدیرعامل همراه‌اول:
مهندس فرهنگ مدیرعامل شرکت همراه اول در نشست مشترک با مدیرعامل پست بانک ایران گفت: همراه اول، نگاه مثبتی به همکاری با این بانک دارد.
شرکت همراه اول نگاه مثبتی به همکاری با پست‌بانک‌ایران دارد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی افزود: در شرایط فعلی نقش پست بانک در توسعه بخش ارتباطات بسیار مهم است و خیلی از کسب و کارهای وابسته را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
فرهنگ تصریح کرد: خوشبختانه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هر دو شرکت پست بانک و همراه اول نگاه حمایتی دارد و همکاری این دو شرکت می‌تواند اثرات هم افزایی مناسبی داشته باشد.
مدیرعامل همراه اول افزود: بر لزوم توسعه همکاری با پست بانک ایران اعتقاد راسخ داریم و با تداوم جلسات مشترک راهکارهای بیشتری را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران نیز در این نشست به تشریح توانمندی های این بانک پرداخت و افزود: سیاست وزارت ارتباطات حمایت از توسعه ICT توسط پست بانک بوده و این سیاست راهبرد اصلی بانک است.
فرحی پست بانک را از بانک های موثر بر اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: بر اساس رهنمود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اماده هرگونه همکاری برای توسعه بخش فناوری اطلاعات و توسعه کسب و کارهای وابسته به این بخش است.
نام:
ایمیل:
* نظر: