کد خبر: ۶۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
محسنی بندپی تشریح کرد؛
انوشیروان محسنی بندپی سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در نخستین کنفرانس ملی «کودکان دارای معلولیت» که امروز(دوشنبه) برگزار شد، در رابطه با بسته حمایتی دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسته حمایتی دولت به تمام افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش صندوق‌های بازنشستگی تعلق می‌گیرد.
جزئیات توزیع مرحله دوم بسته حمایتی دولت
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی به تشریح جزئیات نحوه توزیع بسته حمایتی دولت پرداخت.
انوشیروان محسنی بندپی سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در نخستین کنفرانس ملی «کودکان دارای معلولیت» که امروز(دوشنبه) برگزار شد، در رابطه با بسته حمایتی دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسته حمایتی دولت به تمام افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش صندوق‌های بازنشستگی  تعلق می‌گیرد.
وی افزود: افرادی که جامانده اند و جزء موارد ذکر شده نیستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه سازمان بهزیستی اعلام نیاز کنند تا در اسرع وقت به تقاضا‌ی آن‌ها رسیدگی شود و اگر واجد شرایط دریافت بسته حمایتی باشند، به آن‌ها اعلام می‌شود.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با سامانه پیامکی برای اعلام نیازمندی مردم گفت: سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۹۹ معتبر است و در سال ۹۲ در زمان ثبت نام یارانه‌ها بیش از ۶۲ میلیون پیامک به این سامانه ارسال شده بود.
محسنی بندپی تصریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیون نفر در سامانه ثبت نام و اعلام نیازمندی کرده‌اند.
وی در رابطه با زمان توزیع بسته حمایتی دولت بیان کرد: مرحله دوم توزیع بسته حمایتی که مربوط به کارکنان دولت است، آغاز شده و به مرور در حال توزیع است و مرحله سوم که مربوط به بیمه شدگان می‌شود، به زودی توزیع خواهد شد.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: بودجه مورد نیاز توزیع بسته حمایتی از سوی سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی در نظر گرفته شده است.
محسنی بندپی در رابطه با برنامه‌های خود در سازمان تأمین اجتماعی گفت: برنامه‌هایی داریم که در زمان خود آن‌ها را مطرح می‌کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار