کد خبر: ۶۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
اولین جشنواره کار دانشگاه علم و صنعت "صدف" با حمایت شرکت آسیاتک آغاز به کار کرد.
حمایت برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور از اولین جشنواره کار صدف

به گزارش روابط عمومی آسیاتک، نخستین جشنواره کار «صدف» با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های صنعتی، استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌ها، با هدف شناسایی و ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی در دانشگاه علم ‌و صنعت شروع به کار کرد. 
بر اساس این گزارش شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور و یکی از بازی گردانان اصلی صنعت، با درک صحیح از دغدغه جوانان متخصص جویای کار و بنگاه های اقتصادی نیازمند به نیروی کار جوان و آموزش دیده، علاوه بر اشتغال زایی قابل توجه در سال های اخیر، حمایت از اولین جشنواره کار دانشگاه علم و صنعت "صدف" را در دستور کار خود قرار داد. 
تسهیل در ایجاد راه ارتباطی مستقیم بین نیروی کار و بنگاه های اقتصادی مرتبط، یکی از اهداف اصلی شرکت آسیاتک در جهت حمایت از جشنواره کار صدف است و این شرکت با بهره گیری از کامل ترین سبد محصولات در صنعت، اقدام به شناسایی و جذب نیروی کار جوان و متخصص در کلیه زمینه های فعالیت خود کرده است. 
در این جشنواره علاوه بر ایجاد امکان تبادل اطلاعات مستقیم شغلی بین کارجویان و کارفرمایان، کارگاه ها و پنل های آموزشی تخصصی برگزار می شود که علاقه مندان می توانند در آن ها به یادگیری بپردازند. 
جشنواره کار صدف با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک فناوری پردیس، دانشگاه علم و صنعت، مجموعه دانشکار، شرکت انتقال داده های آسیاتک و جمع دیگری از شرکت ها و  نهاد ها از 28 الی 30 آبان ماه 1397 در دانشگاه علم و صنعت آغاز به کار کرده و در حال برگزاری است.  
شرکت آسیاتک از عموم علاقه مندان دعوت می کند جهت آشنایی با فرصت های شغلی موجود در نمایشگاه کار صدف، از 28 الی 30 آبان ماه به ورودی 4 دانشگاه علم و صنعت ایران مراجعه نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: