کد خبر: ۶۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
با همکاری سازمان نظام پرستاری و شرکت آسیاتک
جلسه امضا و تبادل تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری شرکت انتقال داده های آسیاتک و سازمان نظام پرستاری کشور برگزار شد.
جامعه پرستاری کشور از خدمات ویژه آسیاتک بهره مند می شوند

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی آسیاتک، این شرکت با محصولاتی همچون اینترنت پر سرعت ADSL2+ ، پهنای باند اختصاصی و اشتراکی، تلفن ثابت، سرویس های مبتنی بر رسانه های تعاملی، خدمات سرور و دیتا سنتر، میزبانی داده ها، دامنه و اینترنت پر سرعت TD LTE به عنوان کامل ترین سبد محصولات و خدمات در بین شرکت های صنعت شناخته می شود و یکی از رسالت های اصلی آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور، ارتقاء سطح کیفیت زندگی مردم است و در همین راستا این شرکت تا کنون از ده ها پروژه در حوزه سلامت حمایت کرده است. 
بر همین اساس، ارتباط با جامعه پرستاری کشور به عنوان یکی از اصلی ترین اقشار مرتبط با ارتقای سلامت جامعه در دستور کار آسیاتک قرار گرفت و انعقاد قرارداد با سازمان نظام پرستاری کشور، نقطه عطفی بر فعالیت های آسیاتک در راستای اهداف خود می باشد. در این راستا پرستاران محترم سراسر کشور معرفی شده از سوی سازمان نظام پرستاری کشور می توانند از انواع سرویس های متنوع اینترنت برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور با تسهیلات ویژه استفاده کنند.
اصغر دالوندی رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور در مراسم امضا و تبادل تفاهم نامه مشترک با آسیاتک گفت: با توجه به نرخ مهاجرت جامعه پرستاری کشور، کمبود نیروی کار متخصص، عدم دسترسی کافی پرستاران مناطق دور افتاده به منابع آموزشی و همچنین تجمیع منابع اصلی در کلان شهر ها، نیاز به اقدامات زیربنایی در حوزه سلامت بیش از پیش وجود دارد. 
وی افزود: بی شک یکی از عوامل ارتقای سطح سلامت در سراسر کشور و افزایش دانش سلامت در جامعه، شناسایی، آموزش و تربیت پرستاران زبده و متعهد است. در همین راستا شناسایی شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی های ارتباطی برای تسهیل و سرعت بخشی در ارتباط با جامعه پرستاری آغاز و شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور برای این همکاری انتخاب شد. 
رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، تولید و انتشار آموزش های تخصصی به پرستاران مستقر در سراسر کشور، افزایش سطح بهداشت، ایجاد فضایی مناسب و امن برای استفاده آسان و نامحدود پرستاران از منابع آموزشی داخلی و خارجی و در نهایت ارتقاء کیفیت زندگی مردم را به عنوان مهمترین دستاوردهای قرارداد سازمان نظام پرستاری و شرکت آسیاتک بر شمرد و ادامه داد: پرستاران، اولین و مهمترین عوامل برخورد با بیماران و حفظ جان آنها در شرایط بحرانی هستند. پرستاران نه تنها با دانش، مهارت و تخصص خود به انواع بیماری ها و مصدومیت ها رسیدگی می کنند، با سرلوحه قرار دادن منش حضرت فاطمه(س)، همواره وجدان کاری را به عنوان اصلی ترین موهبت شغل خود در نظر گرفته و سعی می کنند آرامش لازم را برای بیماران و خانواده های ایشان فراهم آورند. 
دالوندی گفت: بهره مندی از زیرساخت های مناسب و پوشش گسترده شرکت آسیاتک با حدود 7هزار نماینده در سراسر کشور، بستر مناسبی را برای استقرار تکنولوژی های روز دنیا همچون تجهیز پرستاریِ درمانی و پرستاریِ خانگی به سیستم GPS و استفاده از خدمات پرستاریِ الکترونیک و همچنین افزایش سطح جمع آوری اطلاعات و ارسال به بانک جهانی بهداشت (WHO) فراهم می آورد و بر همین اساس، سازمان نظام پرستاری کشور نگاه کلان و طولانی مدتی به همکاری با شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور دارد. 
روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک در پایان افزود: با توجه به برگزاری همایش استارت آپ های برتر حوزه درمان توسط معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام پرستاری، شرکت آسیاتک با هدف افزایش کیفیت زندگی و سطح سلامت جامعه در صدد حمایت از این رویداد و استارت آپ های برگزیده حوزه سلامت است.

نام:
ایمیل:
* نظر: