کد خبر: ۶۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
مراسم معارفه سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین وزیر، اعضای هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و اعضای شورای معاونین این سازمان برگزار شد.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی معارفه شدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدشریعتمداری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی و مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون  فقید امور حقوقی و امور مجلس این سازمان اظهار داشت: دکتر نوربخش و آقای تاج الدین در راه خدمت رسانی به بندگان خدا جان خود را از دست دادند و قطعا شهید راه خدمت محسوب می شوند. مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین عمری را در خدمتگذاری سپری کردند و زندگی شخصی و اجتماعی آنها قابل تقدیر و تحسین است.
 شریعتمداری با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین در مراسم تشییع و تدفین و بزرگداشت دکتر نوربخش و آقای تاج الدین گفت: تعداد بیشماری از همکاران و مدیران، دکتر نوربخش و آقای تاج الدین را مشتاقانه دوست داشتند و مراسم تشییع آنها بسیار باشکوه برگزار شد و نوعی رفراندم برای تجلیل از زحمات و خدمات گسترده ایشان بود. من چنین مراسم ختمی را که با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شود، کمتر دیده ام.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع دکترنوربخش و مرحوم تاج الدین با وجود شرایط جوی نا مناسب و اینکه برنامه ریزی خاصی هم برای مراسم انجام نشده بود، گفت: دکتر نوربخش اجر و مزد زحمات و خدمات گسترده خود را در این دنیا و با حضور و قدردانی مردم دریافت کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم به حق عزت و منزلت مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین این سازمان به مسیر خود با قوت و قدرت بیشتر ادامه دهد.
 شریعتمداری اظهار داشت: دکتر محسنی بندپی قریب 20 سال با دکتر نوربخش آشنایی داشته اند و دکتر نوربخش 20 سال قبل برای مراسمی به شهر دکتر بندپی رفته و در مراسم انتخابات مجلس در تأیید دکتر بندپی سخنرانی کرده است.
وی ادامه داد: دکتر بندپی برای پذیرش این مسئولیت به جهت اینکه جانشین دکتر نوربخش شود ناراحت بودند اما من تأکید کردم که شما در مسیر دکتر نوربخش فعالیت کنید و دکتر محسنی بندپی خواسته من را پذیرفتند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دکتر محسنی بندپی دارای معرفت اخلاقی فراوانی است و با خصوصیاتی و تجارب گوناگون و ارزشمندی که دارند، منشأ خدمات بهتر و پیشبرد امور در این سازمان خواهند بود.
 شریعتمداری گفت: مدیران و همکاران رده های مختلف سازمان همکاری جدی با ایشان خواهند داشت.
دکتر انوشیروان محسنی بند پی، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: یاد و خاطره دوست دیرین و پرتلاش مان دکتر نوربخش را گرامی می داریم همچنین به روح آقای تاج الدین که مدیری پرتلاش و وفادار به ارزشهای انقلاب اسلامی بودند، درود می فرستیم.
وی با اشاره به مراسم با شکوه تشییع و تدفین و ترحیم مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین ، گفت: موجی از عواطف و احساسات از سوی مجامع مختلف از جمله مجموعه های کارگری و کارفرمایی و آحاد جامعه در مراسم تشییع و ترحیم این دو عزیز شکل گرفت و تشییع این عزیزان همه صنوف و اقشار و جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی رفراندومی در ابعاد اخلاقی و انسانی و کاری این دو عزیز بود.
وی با بیان اینکه دکتر نوربخش 5 سال در شرایط بحرانی سازمان تأمین اجتماعی را به بهترین نحو مدیریت کرد، اظهار داشت: وقتی ارزیابی می کنیم با همه افزایش مصارف نسبت به منابع، این سازمان به نحو شایسته و مدبرانه ای مدیریت شده است. بدون تردید همکاری و همدلی همه ارکان هیأت مدیره و معاونین و مدیران ستادی و استانی این شرایط را فراهم کرد که سازمان تأمین اجتماعی از عملکرد بسیار شایسته و مطلوبی برخوردار است.
وی ضمن قدردانی از اعتماد آقای شریعتمداری، گفت: تقدیر چنین است که پا جای پای مدیری بگذارم که چنین عملکرد درخشانی دارد و حسن اعتماد آقای شریعتمداری نیز مسئولیت بنده و همکاران را سخت تر می کند تا در شرایط حساس و بحرانی که قرار داریم بتوانیم به خدمت رسانی ادامه دهیم.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: زمانی کشور ما درگیر جنگ مستقیم بود و امروز درگیر جنگ اقتصادی و روانی است و ما با 42 میلیون نفر اقشار مختلف جامعه سروکار داریم. آسایش و ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت برای 42 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش این سازمان می تواند روح دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین را شاد کند.
دکتر محمدحسین مهدوی عادلی، رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه ضمن تسلیت درگذشت دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین گفت: ارکان سازمان شامل هیأت امنا، هیأت مدیره و مدیرعامل محترم باید با هم همدل باشند و همکاری کنند تا خلا وجودی این مدیر شایسته را جبران کنند.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم سازمان تأمین اجتماعی گفت: اگر می خواهیم سرمایه اجتماعی در کشور افزایش پیدا کند باید جایگاه تأمین اجتماعی را ارتقا دهیم. اگر می خواهیم معضل اقتصادی را جبران کنیم و به رونق اقتصادی برسیم باید از تأمین اجتماعی کمک بگیریم. اگر می خواهیم مقابله با تحریم های را به نحو صحیح انجام دهیم، باید از سازمان تأمین اجتماعی که مردم نهاد است و تمام درآمد آن از پول مردم است باید کمک بگیریم.
وی اظهار داشت: از آقای شریعتمداری تشکر می کنم که سرعت عمل به خرج دادند و با انتصاب دکتر محسنی بندپی به فعالیت صحیح و خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی کمک کردند بویژه اینکه درگذشت دکتر نوربخش با اواخر ماه و پرداخت مستمری ها همزمان بود.
دکتر رضا راعی، قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر نوربخش و آقای تاج الدین و آرزوی مغفرت و رحمت الهی برای آنها گفت: موفقیت سازمان تأمین اجتماعی و خدمت رسانی مناسب این مجموعه بدون تردید روح دکتر نوربخش را شاد می کند و این با تلاش و همکاری مجموعه با مدیریت دکتر بندپی قابل انجام است.
وی افزود: با وحدت و همدلی اعضای سازمان و مدیریت این مجموعه اصل وحدت فرماندهی را مورد توجه قرار می دهند و با همکاری دکتر بندپی سازمان را در مسیر خدمت مناسب تر به جامعه قرار می دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: