کد خبر: ۶۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
مصوبه ای در خصوص تعیین قیمت خودرو نداشته ایم
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودرو‌هایی که فروش قطعی بوده با قیمت تعیین شده در قرارداد واگذار می‌شود، مشتریان نگران نباشند.
وزیر صنعت تصویب گران شدن خودرو را تکذیب کرد
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودرو‌هایی که فروش قطعی بوده با قیمت تعیین شده در قرارداد واگذار می‌شود، مشتریان نگران نباشند.
رضا رحمانی امروز در جلسه مشترک با فراکسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی که برای بررسی مسائل مربوط به تولید و بازار برگزار شد با اشاره به موضوع خودرو افزود: در خصوص واگذاری فروش های قطعی با خودروسازان صحبت شده و آنها این موضوع را قبول کرده اند .
وی افزود: بحث خودروهای که پیش فروش شده و باید به قیمت روز واگذار شوند متفاوت است .
رحمانی گفت برخی خودروها نیز استثنا هستند که بخش عمده آنها وارداتی بوده است و به خاطر مشکل تحریم خط تولید آنها ممکن است تعطیل شده باشد که در این زمینه خودروساز آنرا جایگزین می‌کند یا باید مشتری را راضی کند .
وزیر صنعت در پاسخ به سوالی درباره ی تصویب قیمت خودرو گفت: مصوبه ای در این زمینه نداشته ایم و بخشنامه ای وجود ندارد .
وی گفت کارگروه‌های مختلف بحث تعیین قیمت را دنبال می کنند و در صورت تصویب نهایی به رسانه‌ها اعلام خواهد شد .
در همین رابطه دیروز نیز مدیر روابط عمومی وزارت صنعت ضمن تکذیب تعیین قیمت خودرو ۵ درصد کمتر از حاشیه بازار ، گفت: هنوز هیچ تصمیمی در رابطه با قیمت خودرو اتخاذ نشده است.
پیام برازجانی در رابطه با انتشار مطلبی تحت عنوان اینکه "قرار شده قیمت خودرو 5 درصد کمتر از حاشیه بازار شود"، اظهار داشت: وزارت صنعت ضمن تکذیب این مطلب اعلام می‌کند هنوز هیچ تصمیمی در رابطه با قیمت خودرو اتخاذ نشده است.
وی با بیان اینکه وزارت صنعت با مشاوره گرفتن از قطعه‌سازان، خودروسازان و تولیدکنندگانی که در حوزه خودرو فعالیت می‌کنند، بسته پیشنهادی را تهیه کرده است، افزود: دو تا سه جلسه برای بررسی قیمت خودرو برگزار شده و در نهایت تصمیم بر آن است تا پیشنهاد تکمیل‌کننده بسته وزارت صنعت برای تعیین قیمت خودرو نهایی و براساس آن تصمیم گیری‌ها صورت گیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار