کد خبر: ۶۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
آخرین خبرها از زلزله 6/4 ریشتری سرپل ذهاب
استاندار کرمانشاه آخرین آمار مصدومین زلزله ۶.۴ ریشتری دیشب را 600نفر اعلام کرد. عمده مصدومین که مربوط به سه شهرستان سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین هستند به صورت سرپایی مداوا شدند. تعدادی نیز به مرکز استان انتقال یافتند.
آمار مصدومین زلزله کرمانشاه به ۲۶۰ نفر رسید
استاندار کرمانشاه آخرین آمار مصدومین زلزله ۶.۴ ریشتری دیشب را 600 نفر اعلام کرد.
هوشنگ بازوند افزود: عمده مصدومین که مربوط به سه شهرستان سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین هستند به صورت سرپایی مداوا شدند. تعدادی نیز به مرکز استان انتقال یافتند.
وی گفت: خوشبختانه تاکنون این زمین لرزه  تلفات جانی نداشته است.
به گفته استاندار کرمانشاه هم اکنون اکیپ های امداد و نجات از هلال احمر، اورژانس، ارتش و سپاه در منطقه در حال امدادرسانی هستند.
بازوند گفت: برق کل مناطق تحت تاثیر زلزله نیز وصل شده است. اوضاع تحت کنترل است و جای نگرانی وجود ندارد.
در همین رابطه سرپرست سازمان اورژانس کشور نیز درباره زلزله کرمانشاه گفت: تیم‌های ارزیاب بلافاصله بعد از زمین‌لرزه به شهرهای همجوار اعزام شدند و جلسه ستاد مدیریت بحران و حوادث سازمان اورژانس با اورژانس کرمانشاه تشکیل شد.
وی با تاکید بر این که تاکنون هیچ خسارت جانی مبنی بر ریزش آوار نداشتیم، گفت: بیشتر مصدومان در هنگام فرار مصدوم شدند. همچنین همه معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی در منطقه فعال هستند.
مرتضی سلیمی، رئیس سازمان هلال احمر نیز اظهار کرد: ١٨ تیم ارزیاب از کرمانشاه و همچنین ٨ تیم آنست و ٨ تیم آوار از استانهای لرستان - کردستان - همدان - ایلام به منطقه اعزام شده است.
محمدباقر محمدی، مدیر عامل هلال احمر کردستان نیز پس از وقوع زلزله گفت: به محض وقوع زلزله، تیم‌های عملیاتی استان فراخوانده و به شهرستان‌های همجوار با استان کرمانشاه از جمله سروآباد، مریوان و کامیاران اعزام شدند و خوشبختانه خسارتی در این مناطق گزارش نشد.
در خبری دیگر، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش تعداد مراجعان به اورژانس خبر داد و گفت: تا صبح امروز حدود 600 نفر به اورژانس مراجعه کردند.
وی تاکید کرد: تا کنون خسارتی ناشی از ریزش آوار نداشتیم.
به گفته سخنگوی اورژانس کشور تمامی بیمارستان‌ها در مناطق زلزله‌زده فعال هستند و در یک هیچ یک از شهرهای متاثر از زلزله اختلالی در فعالیت بیمارستان‌ها ایجاد نشده و تمام مراکز درمانی فعال و در حال ارائه خدمات هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار