کد خبر: ۶۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
همزمان با میلاد حضرت محمد(ص) پیامبر بزرگ اسلام و امام جعفر صادق(ع) ، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی و انوشیروان محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی با حضور در بیمارستان میلاد و اهدای گل به بیماران به جشنواره مهربانی وخوشرویی پیوستند.
تشکر ‌وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیران و کادر درمانی سازمان تامین اجتماعیبه گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد شریعتمداری در هنگام اهدای شاخه های گل به بیماران یاد و خاطره مرحوم دکتر نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی را گرامی داشت و گفت: مرحوم دکتر نوربخش مدیر خدوم و پر تلاش سازمان در آخرین روزهای فعالیت خود به کمپین مهربانی پیوست. ایشان مهربانی خود را در کار خالصانه و خدمت به مردم نشان دادند.
وی از مدیران و کادر درمانی سازمان تامین اجتماعی بابت خدمت رسانی توام با مهر و محبت به بیماران تشکر کرد و اظهار داشت: کادر بیمارستانی تامین اجتماعی برای خدمت رسانی به بیماران تلاش زیادی می کنند و از زحمات آنها تشکر میکنم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در جلسه ای با اعضای هیات مدیره بیمارستان میلاد با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی گفت: در مسیر دکتر نوربخش به همراه دکتر محسنی بند پی به بیمارستان میلاد آمدیم تا به جشنواره مهربانی ملحق شویم.
شریعتمداری با بیان این که 20 تا 25 درصد درمان کشور مربوط به سازمان تامین اجتماعی است، اظهار داشت: بایستی با همدلی و همکاری بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در جهت هم افزایی و خدمت بهتر به مردم گام برداشت که قطعا این همدلی وجود دارد.
وی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را سیاستگذار حوزه سلامت و درمان در  کشور دانست و اظهار داشت: ما تجربیات و نظرات کارشناسان این سازمان را به وزارت بهداشت ارائه می کنیم.
شریعتمداری تصریح کرد: تفاهم نامه ای بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در جهت ارائه خدمت بهتر به مردم خواهیم داشت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر حفظ سرمایه اجتماعی بیمارستان میلاد گفت: شرایط خوبی را در میلاد شاهد هستیم اما در جهت بهتر شدن امور باید تلاش بیشتری کرد.
شریعتمداری خاطر نشان کرد: به نظر می آید تمامی فعالیت های درمانی سازمان تامین اجتماعی باید در قالب یک مجموعه خودگردان باشد که البته این امر نیازمند مطالعه و بررسی است.
وی اظهار داشت: باید از ظرفیت مدیریتی بانوان در بخش های مختلف درمانی بهره مند شویم.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی: ترویج فرهنگ مهربانی کار ارزشمند مرحوم دکتر نوربخش است
سرپرست سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم ارتقای حوزه سلامت را از نقاط درخشان انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: وقتی کسی بیمار می شود نیازمند مهربانی است و بیمارستان میلاد نقطه اوج اقدامات فرآیند محورانه در حوزه سلامت سازمان تامین اجتماعی است.
دکتر محسنی بندپی با اشاره به برگزاری جشنواره خوشرویی در این سازمان افزود: ترویج فرهنگ مهربانی کار ارزشمند مرحوم دکتر نوربخش است که به نظر می رسد در جامعه به آن نیاز داریم.
وی عمل گرایی، وظیفه گرایی و تکامل بخشی را از ویژگی های بیمارستان میلاد برشمرد و از مسئولین و کارکنان آن تشکر کرد.
در ادامه دکتر علی فتاحی رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد با گرامیداشت یاد مرحوم دکتر نوربخش گفت: سرمایه اصلی میلاد سرمایه اجتماعی آن است که مراجعه کنندگان آن هستند.
وی با تاکید بر مدیریت فرآیند گرا در اداره بیمارستان میلاد خاطر نشان کرد: 90 درصد نیازهای درمانی بیماران سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور را پاسخگو هستیم.
دکتر محمود رضا فیاض مدیر عامل بیمارستان میلاد گفت: در حال حاضر حدود 100 تخت در اورژانس داریم که می توان گفت اورژانس میلاد خود بیمارستانی کوچک است.
وی با بیان این که روزانه 6 هزار نفر به درمانگاه ها و 2 هزار نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه می کنند، گفت: روزانه حدود 300 تا 350 عمل جراحی نیز در بیمارستان میلاد انجام می شود.
دکتر فیاض ، بیمارستان میلاد را قطاری در حال حرکت توصیف کرد و گفت: در هر اقدامی باید این موضوع را در نظر داشت تا خدمات بیمارستان ادامه داشته باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر: