کد خبر: ۶۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
نخستين پژو 301 از خط توليد گذشت
نخستين خودرو پژو 301، محصول جديد ايكاپ با همكاري شرکت ساپكو و سازندگان و با بيش از 60 درصد داخلي سازي، توليد شده كه اين امر افتخاري براي صنعت و اقتصاد كشور است. می توان انتظار داشت که قیمت تمام شده سری اولیه پژو 301 بین 130 الی 160 میلیون تومان باشد که البته این رقم متناسب با شرایط فعلی بازار خودرو است.
پژو 301 با چه قیمتی پیش فروش می شود؟
نخستين خودرو پژو 301، محصول جديد ايكاپ با همكاري شرکت ساپكو و سازندگان و با بيش از 60 درصد داخلي سازي، توليد شده كه اين امر افتخاري براي صنعت و اقتصاد كشور است.     
به گزارش تجارت آنلاین از ايكوپرس، محمدرضا معتمد مدير عامل شركت ايكاپ با بيان اين مطلب گفت: اين ميزان ساخت داخلي سازي محصول بالاتر از الزامات تعيين شده از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
وي با اشاره به اين که سازندگان داخلي در حال حاضر تولید آزمایشی قطعات را آغاز کرده اند، افزود : امیدواریم طبق برنامه بتوانیم مجوزهای قانونی خود را تا پیش از پایان امسال دریافت کرده و تولید انبوه خودرو 301 را تا قبل از شهریور ماه سال آینده آغاز کنیم.
معتمدتاكيد كرد: شرکت ایکاپ در حال انجام تعهدات خود درقبال مشتريان ثبت نامي خودروهای 2008 است و وضعیت خدمات پس از فروش اين  خودرو  بسيار خوب ارزيابي مي شود.
وي خاطر نشان ساخت: هم اکنون 64 نمایندگی گرید یک در ایساکو در حال ارائه خدمات کامل  و 40 نمایندگی گرید دو نیز در حال انجام خدمات فوری هستند که بتدریج تعداد آنها افزایش خواهد یافت.
گفتنی است که پژو 301 احتمالا از بلوک موتور TU5 با سرسیلندری متفاوت سود می برد و یارای تولید 114 اسب بخار قدرت را خواهد داشت. در صورت استفاده از گیربکس شش سرعته اتوماتیک بر روی این مدل می توان انتظار داشت که قیمت تمام شده سری اولیه پژو 301 بین 130 الی 160 میلیون تومان باشد که البته این رقم متناسب با شرایط فعلی بازار خودرو است و نمی توان در مورد رقم های تحویلی خودرو در شهریور سال آینده با قطعیت صحبت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار