کد خبر: ۶۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
دویست و نودمین جلسه کمیسیون تخصصی ادارات رفاه بانک‌ها با حضور روسا، معاونین و کارشناسان ادارات کل رفاه بانک‌ها به میزبانی بانک توسعه تعاون برگزار شد.

رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون در ابتدای این جلسه ضمن تأکید بر نقش نیروی انسانی در موفقیت سازمان‌ها گفت: توسعه و پیشرفت اقتصادی با تکیه‌بر نیروهای کارآزموده محقق می‌شود و نیروی انسانی سالم به لحاظ جسمی و روحی، کارایی بیشتری از خود بروز می‌دهد.
وی در همین رابطه تصریح کرد: رضایت شغلی کارکنان درنهایت منجر به رضایت آن‌ها از زندگی می‌گردد و کارکنان در سلامت روحی و جسمی می‌توانند اهداف راهبردی سازمان را محقق نمایند و خوشبختانه همگرایی ادارات کل رفاه بانک‌ها ثمرات خوبی در حمایت و مراقبت از پرسنل شبکه بانکی داشته است و به‌واسطه تدابیر و هوشیاری این کمیسیون و حمایت مدیران ارشد نظام بانکی، شاهد خدمت‌رسانی مناسب و گسترده پرسنل شبکه بانکی به جامعه هستیم.
ارجمند با اشاره به نگاه خردمندانه مدیران ارشد نظام بانکی به سرمایه انسانی افزود: نگرش تخصصی بانک‌ها به بحث نیروی انسانی به درجه‌ای از پیشرفت رسیده که عوامل روان‌شناسی کارکنان را در موقعیت‌های مختلف شغلی لحاظ نموده و به مراقبت از سرمایه انسانی خود مبادرت می‌ورزند.
وی خاطرنشان کرد مدیران به‌خوبی دریافته‌اند که دسترسی به اهداف سازمانی و شاخصه‌ای کلان از طریق عملکرد موثر نیروی انسانی محقق می‌شود و به همین جهت، مسائل رفاهی نیروی انسانی در تدوین برنامه‌های راهبردی سازمان‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و بر اساس پژوهش‌های انجام‌شده در حوزه رضایت شغلی کارکنان شبکه بانکی کشور نیز مشخص گردیده که شاخصه‌ای رفاهی نقش بسزایی در تحقق رضایت نیروی انسانی دارد.
در ادامه جلسه حاضرین جلسه عبارت از روسا، معاونین و کارشناسان ادارات کل رفاه بانک‌ها به بررسی «پیش‌نویس آیین‌نامه کمیسیون تخصصی ادارات رفاه بانک‌ها» پرداختند و همچنین مباحثی در خصوص وحدت رویه پرداخت اسناد پزشکی و اقدامات مددکاری مطرح شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: