کد خبر: ۶۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
​مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران خبر داد:
مدیر امور فناوری‌اطلاعات بانک صادرات ایران از ارائه امتیازات ویژه برای کسانی که سپهرکارت‌های این بانک را به عنوان کارت‌سوخت انتخاب کنند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدجعفر صدری با اعلام این خبر افزود: همکاری و هماهنگی حداکثری این بانک با پروژه‌های بزرگ ملی همواره وجود داشته و در طرح اتصال کارت‌های بانکی به کارت‌سوخت نیز در مرحله اول، امکان انتخاب بیش از ٢٧ میلیون سپهر کارت بانک صادرات ایران در درگاه ملی خدمات دولت همراه فراهم شده است.
وی تاکید کرد: بانک صادرات ایران برای مشتریانی که کارت بانکی این بانک را به عنوان کارت سوخت خود تعیین کنند، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که جزییات این برنامه‌ها به زودی اعلام می‌شود.
وی افزود: بانک صادرات ایران جایگاه ویژه‌ای در سرویس‌دهی به مشتریان برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ملی داشته به‌نحوی که در حال حاضر چهار میلیون خانوار یارانه خود را از طریق حساب‌های این بانک دریافت می‌کنند و بخش عمده‌ای از مردم کشور نیز سود سهام عدالت خود را نیز از این طریق وصول می‌کنند.
در حال حاضر بر اساس اعلام دولت، امکان استفاده از کارت‌های بانکی به جای کارت سوخت خودروها فراهم شده است که این موضوع، تعدد نگه‌داری کارت‌ها را کاهش داده و پرداخت وجه‌سوخت را تسهیل کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: