کد خبر: ۶۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر از دستگیری سارق حرفه ای و همدستانش در عملیات تعقیب و گریز مأمورین شب گذشته خبر داد.

سرگرد عباس جمشیدی، رییس کلانتری ۱۳۷ نصر در توضیح این خبر گفت: بامداد روز جاری مورخه یازدهم آذرماه ۱۳۹۷ مأمورین کلانتری ۱۳۷ نصر در حین گشت‌زنی در محدوده خیابان تهران ویلا به سرنشینان یک خودرو پراید سفید رنگ مشکوک شده و جهت بررسی موضوع به راننده خودرو پراید دستور توقف دادند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو پراید با وجود دستور پلیس مبنی بر توقف خودرو، با افزایش سرعت اقدام به فرار کرده خاطرنشان کرد: تعقیب و گریز پلیس با خودرو پراید آغاز شد؛ مأمورین با استفاده از تجهیزات هشداری، در چندین نوبت به راننده پراید دستور ایست داده اما وی کماکان با افزایش سرعت و انجام حرکات خطرناک به فرار خود ادامه می‌دهد.

رییس کلانتری ۱۳۷ نصر تصریح کرد: با توجه به ایجاد خطر برای شهروندان و خودروهای عبوری، مأمورین گشت کلانتری به منظور متوقف کردن خودرو پراید اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده اما راننده آن همچنان به فرار خود اقدامه می‌دهد که در ادامه مأمورین با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک گلوله به سمت خودرو پراید می‌کنند.

سرگرد جمشیدی ادامه داد: با شلیک گلوله به سمت خودرو پراید ، راننده پراید کنترل خودرو را از دست داده و خودرو پس از تصادف شدید با خودروهای پارک شده در خیابان رودکی متوقف می‌شود که بلافاصله مأمورین اقدام به دستگیری سرنشین خودرو پراید (دو مرد و یک خانم جوان) کرده و هر سه متهم به کلانتری ۱۳۷ نصر منتقل شدند.

وی تصریح کرد: با انتقال متهمین به کلانتری ۱۳۷ نصر، راننده خودرو پراید به نام ایمان (متولد ۱۳۶۶) به عنوان یکی از مجرمین سابقه‌دار با بیش از ۱۱ فقره سابقه دستگیری مورد شناسایی قرار گرفت؛ بررسی سوابق ایمان نشان داد که او بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت به عنف ، سرقت داخل خودرو، تحصیل مال نامشروع، موادمخدر و ... بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

رییس کلانتری ۱۳۷ نصر تصریح کرد: با شناسایی ایمان به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای وی صراحتا به بیش از ۳۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و عنوان داشت که با همدستی دو عضو دیگر گروه اقدام به سرقت از خودروهای پارک شده در سطح شهر تهران کرده است ؛ ایمان در خصوص علت حضور یک خانم در گروه نیز عنوان داشت که حضور یک خانم در ماشین باعث می شد تا کمتر به ما مشکوک شوند و همین امر انجام سرقت ها توسط من و دوستم را آسان تر می‌کرد .

سرگرد عباس جمشیدی، رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر، با اعلام این خبر گفت: متهمین با تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرای ناحیه ۲ تهران اعزام و قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی برای متهمین صادر شد و تحقیقات از آنها جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و ... در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد.
برچسب ها: تیراندازی ، تهران ، پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار