کد خبر: ۶۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
رئیس کل بیمه مرکزی:
رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه مبالغ پرداختی در بیمه بازنشستگی کافی نیست، گفت: بخشی از دلیل کار کردن و استخدام مجدد بازنشستگان مشکلات مالی است و ما اگر در اجرای بیمه زندگی موفق باشیم هم می‌توانیم این قشر را حمایت کنیم و هم اشتغال جوانان را افزایش دهیم.
رئیس کل بیمه مرکزی: مبالغ پرداختی در بیمه بازنشستگی کافی نیست
به گزارش ایلنا، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در چهارمین همایش مالی- اسلامی با تاکید بر نقش بیمه زندگی گفت: وظیفه ما به عنوان صنعت بیمه این است که وارد بازار سرمایه شده و در سرمایه‌های مردم ایجاد ارزش افزوده کنیم.

 وی ادامه داد: ما معتقد هستیم بیمه زندگی در کنار صندوق‌های بازنشستگی می‌تواند به مردم ایران کمک کند.

سلیمانی ادامه داد: اگر در نظر بگیریم مبالغی که در قالب بیمه‌های بازنشستگی دریافت می‌شود و بعد از 20 تا 30 سال بازپرداخت می‌شود، در کشور در حال توسعه‌ای چون ما که دارای تورم است این مبلغ کافی نیست.

وی گفت: اگر ما بتوانیم بیمه زندگی را با روش های تشویقی در میان مردم رواج دهیم در نهایت می‌توانند حقوق و مزایایی نزدیک به دو تا سه برابر از حقوق بازنشستگی را دریافت کنند و به نوعی مجبور به کار کردن در ایام بازنشستگی نشوند که این خود مشکلاتی مانند عدم استخدام دوباره بازنشستگان را به وجود می‌آورد.

رئیس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: باید توجه داشت که بخشی از دلیل کار کردن و استخدام مجدد بازنشستگان مشکلات مالی است و ما اگر در این زمینه موفق باشیم هم می‌توانیم این قشر را حمایت کنیم و هم اشتغال جوانان را افزایش دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار