کد خبر: ۶۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
در صحن شورای شهر انجام شد؛
پیروز حناچی شهردار تهران در صحن علنی شورای شهر سوگند یاد کرد. شهردار تهران امروز با حضور در شورای شهر سوگند یاد کرد که مبارزه با فساد و خودکامی سرلوحه فعالیت‌هایش قرار گیرد.
سوگند حناچی به عنوان شهردار جدید تهران
پیروز حناچی شهردار تهران در صحن علنی شورای شهر سوگند یاد کرد.
پیروز حناچی شهردار تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران و جمعی از معاونین شهردار امروز برای ادای سوگند حاضر شدند و پیروز حناچی سوگندنامه خود را مانند دو شهردار سابق تهران ادا کرد.
شهردار تهران امروز با حضور در شورای شهر سوگند یاد کرد که مبارزه با فساد و خودکامی سرلوحه فعالیت‌هایش قرار گیرد.
پیروز حناچی شهردار تهران با حضور در جلسه شورای شهر تهران سوگند نامه خود را قرائت کرد و گفت: در محضر خداوند سمیع و بصیر، شهروندان گرانقدر و اعضای شورا سوگند یاد می‌کند که در اجرای تمامی ماموریت‌های محوله همواره خداوند را شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار خویش ببینم.
وی در ادامه افزود: برای انجام هرچه بهتر ماموریت‌ها تمام تلاش و تجربه خود را به کار خواهم گرفت و با انتخاب مدیران شایسته و امین و بهره‌مندی از خرد جمعی و اصل مشارکت برای میل به اهداف و توسعه پایدار شهری شرایط را فراهم می‌کند. در راستای شفافیت پاسخگویی به افکار عمومی و جریان آزاد اطلاعات و اجرای کامل مصوبات شورا را نصب‌العین قرار می‌دهم و عدالت در توزیع منابع، رعایت صرفه و صلاح و مبارزه با فساد و خودکامی را سرلوحه کار خود و همکاران قرار خواهم داد.
به گزارش ایسنا، پیروز حناچی پس از قرائت سوگندنامه در صحن علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران، دو اولویت کاری خود را تشریح کرد وگفت: یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری تهران که ارتباط مهمی نیز با بودجه ۹۸ دارد، تدوین نهایی برنامه سوم توسعه شهرداری است.
وی  با بیان اینکه ایراداتی که اعضای شورای شهر به برنامه سوم توسعه شهرداری داشتند اصلاح شده و برنامه آماده ارسال به شورا است، گفت: یکی دیگر از اولویت‌های مهم شهرداران کلانشهرها ، موضوع لایحه منابع پایدار است.
حناچی با بیان اینکه لایحه منابع پایدار به مجلس رسیده است، گفت: لازم است با کمک سایر کلانشهرها و نمایندگان مجلس لایحه منابع پایدار به نتیجه برسد تا بسیاری از مسائل حل شود.

سوگند حناچی به عنوان شهردار جدید تهران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار