کد خبر: ۶۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
جاماندگان سبدکالااز ۲۰آذر فرصت اعتراض دارند
جانشین رئیس سازمان بهزیستی گفت: افرادی که در مرحله اول، سبد کالا دریافت نکرده و معترض هستند می‌توانند اعتراض خود را از ۲۰ آذرماه به سازمان بهزیستی اعلام کنند.
کسانی که سبد کالا نگرفته اند بخوانند!
جانشین رئیس سازمان بهزیستی گفت: افرادی که در مرحله اول، سبد کالا دریافت نکرده و معترض هستند می‌توانند اعتراض خود را از ۲۰ آذرماه به سازمان بهزیستی اعلام کنند.
پهبد پورشبانان در مورد سایت سازمان بهزیستی برای افرادی که سبد کالا به آنها تعلق نگرفته است، گفت: افرادی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و اسامی آنها در سامانه موجود است حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر هستند که سبد کالا به آنها اختصاص پیدا کرد.
وی گفت: همچنین به تازگی نیز ۲۰۰ هزار نفر از پشت نوبتی های سازمان بهزیستی در سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد کمتر از ۵۰ هزار نفر آنان فاقد شماره حساب سرپرست خانوار بودند که به آنها اعلام شد و درنهایت کمتر از ۲۰ هزار نفرشان نتوانستند سبد کالا را در این مرحله بگیرند.
جانشین رئیس سازمان بهزیستی در مورد اعتراض سایر افرادی که سبد کالا دریافت نکرده اند، تاکید کرد: سایر افراد جامعه که سبد کالا دریافت نکرده اند و حقوق کمتر از ۳ میلیون تومان می گیرند در صورتیکه به این موضوع اعتراض دارند می توانند با کد پیامکی که بزودی اعلام می کنیم اعتراض خود را اعلام کنند.
پورشبانان با اشاره به اینکه از ۲۰ آذرماه به بعد این افراد می توانند اعتراض خود را اعلام کنند گفت: با ورود به سامانه اجازه تحقیقات محیطی و بانکی راجب خود اظهاری مبنی بر اینکه حقوق کمتر از ۳ میلیون تومان می گیرند به آنها داده می شود و در مدت زمان کمی به اعتراض آنها رسیدگی می شود.
وی گفت: به طور حتم افرادی که صحت درخواستشان تایید شود در دو مرحله باقی مانده از دریافت سبد کالا تا پایان سال، این سبد به آنها اختصاص پیدا می کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: