کد خبر: ۶۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
علي جباري مديرعامل صندوق در پيامي سيزدهم آذر، روز بيمه؛ اين روز ملي را به همکاران خود و کليه تلاشگران و فعالان صنعت بيمه تبريک گفت.
پيام تبريک مدير عامل صندوق به مناسبت روز بيمه

متن پيام به اين شرح است:

همکاران گرانقدر و دلسوز

روز ملي صنعت بيمه را  فرصتي بسيار مغتنمي مي دانم تا از تلاش و همت تمامي همکاران عزيزصندوق تشکر ويژه به عمل آورم.

صندوق تامين خسارتهاي بدني با تکيه بر دانش و تجربه حاصل از ارائه خدمت صادقانه به آحاد جامعه همواره تلاش نموده تا در راستاي تحقق مسئوليت هاي اجتماعي خود و توسعه کشور تأثيرگذار باشد.

طي سالهاي اخير در طول شرکت هاي بيمه و بِه عنوان مکمل صنعت بيمه  به رسالت قانوني خود عمل و در حوزه ارائه خدمات، مديريت منابع، ايجاد ارزش افزوده منابع صندوق، ايجاد سيستم هوشمند و پاسخگويي، دستاوردهاي بزرگي به دست آورديم و صندوق به سمت جايگاه واقعي آن که ميبايست پشتوانه صنعت بيمه و شرکت هاي بيمه باشد، نزديک شده است.

تأسيس "صندوق تامين خسارتهاي بدني" يکي از مترقي ترين قوانين کشور عزيزمان مي باشد. لذا همکاران تلاشگر در همين راستا و در اجراي منويات مقام معظم رهبري و تاکيدات رياست محترم جمهوري براي تحقق عدالت اجتماعي در کشور گام برميدارند.

کارکنان دلسوز صندوق به عنوان خدمتگزار مردم با الهام از تخصص و تعهد و در چارچوب قوانين براي ارائه خدمات مطلوب تر، بي وقفه کوشش نموده و با تبديل تهديدات به فرصت ها و بهره گيري از نوآوري و خلاقيت در رشد و ارتقاء خدمات رساني تلاش مينمايند.

اينجانب ?? آذر روز بيمه را به تمامي همکاران اعم از صف و ستاد، و شعب در سراسر کشور که با ارزش نهادن به حقوق شهروندي باعث آرامش و امنيت خاطر مردم شريف اين مرز و بوم گرديده اند تبريک عرض نموده و توفيق روز افزون براي کليه تلاشگران در اين عرصه را از ايزد منان خواستارم.

 


                                                               علي جباري

                                       مدير عامل صندوق تامين خسارت هاي بدني
نام:
ایمیل:
* نظر: