کد خبر: ۶۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
اتحادیه طلا: شیب ارزانی طلا همچنان ادامه دارد
سکه امروز با افت 200 هزار تومانی در قیمت ها نشان داد که پیش بینی های کارشناسان در خصوص اتمال ترکیدن باب قیمت سکه ممکن است تا پیش از پایان آذرماه تحقق پیدا کند.
سقوط دوباره قیمت طلا؛ رنگ سکه پرید!
سکه امروز با افت نزدیک 200 هزار تومانی در قیمت ها نشان داد که پیش بینی های کارشناسان در خصوص اتمال ترکیدن باب قیمت سکه ممکن است تا پیش از پایان آذرماه تحقق پیدا کند.
امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 3 میلیون و 680 هزار تومان معامله می‌شود تا بسیاری خود را برای سقوط سکه به زیر سه میلیون تومان آماده کنند.نیم نگاهی به قیمت سکه از پایان آبانماه تا کنون نشان می دهد وضعیت بازار گویای روند نزولی قیمت‌ها بوده و پیش‌بینی می‌شود در آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار امروز، اعلام کرد شیب این روند کاهشی در بازار امروز کندتر شده اما آرامش همچنان حکمفرماست و قیمت‌ها در آینده نیز پایین‌تر خواهد آمد.
ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همچنان روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا ادامه دارد و با وجود برخی اقدامات انجام شده از سوی برخی دستگاه‌ها که باعث کندتر شدن آهنگ کاهش قیمت طلا و سکه شده است، وضعیت بازار گویای روند نزولی قیمت‌ها بوده و پیش‌بینی می‌شود در آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران افزود: امروز قیمت هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است. همچنین نیم سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.
وی ادامه داد: هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳۳۹ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می‌شود و قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی نیز ۱۲۳۹ دلار است.
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز نسبت به روزهای ابتدایی هفته گذشته روند کاهشی دارد، اما در برخی روزهای این هفته و حتی در ساعاتی، قیمت‌ها نسبت به چهارشنبه عصر و پنجشنبه هفته گذشته بدون تغییر مانده و حتی افزایش جزئی را تجربه کرده است، چرا که بانک ملی قیمت دلار را ناگهان حدود ۵۰۰ تومان افزایش داد که خود رشد نسبی قیمت را در بازار دامن زد اما وضعیت بازار نشان می‌دهد که کاهش قیمت‌ها تا رسیدن قیمت طلا ، سکه و حتی ارز به نرخ واقعی خود، ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار