کد خبر: ۶۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
در روز سیزدهم آذرماه سالروز تاسیس بیمه و بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و صنعت کشور که صبح امروز درسالن همایش های برج میلاد با حضور مسئولین و مدیران صنعت بیمه برگزار شد، از نسخه اولیه (بتا) استارت آپ داخلی فروش الکترونیکی بیمه حکمت صبا رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت صبا، در روز سیزدهم آذرماه سالروز تاسیس بیمه و بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و صنعت کشور که صبح امروز درسالن همایش های برج میلاد با حضور مسئولین و مدیران صنعت بیمه برگزار شد، از نسخه اولیه (بتا) استارت آپ داخلی فروش الکترونیکی بیمه حکمت صبا رونمایی شد.

نرم افزار مورد اشاره می‌تواند خدماتی را از قبیل بیمه‌های شخص ثالث و بدنه اتومبیل، درمان مسافرتی، آتش سوزی منازل مسکونی، حوادث انفرادی، عمر و سرمایه گذاری، خدمات الکترونیک معرفی، استعلام نرخ، ثبت پیشنهاد، پرداخت الکترونیکی حق بیمه و صدور را انجام دهد.

این استارت آپ به گونه‌ای طراحی شده است که بیمه‌گذار می‌تواند نزدیک‌ترین نماینده به محل سکونت یا مکان فعلی خود را انتخاب نماید تا اصل بیمه نامه با مهر و امضای شرکت را تحویل نماید.

گفتنی است، در این رونمایی معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل بیمه حکمت صبا، رئیس مرکز فاوا بیمه مرکزی و برخی از معاونین و مدیران شرکت حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: