کد خبر: ۶۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از ایجاد خط اعتباری برای تسویه حساب مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان توسط موسسه اعتباری ملل خبر داد.
تسویه حساب با مالباختگان گلیم و گبه کرمانشاهان توسط موسسه مللبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از بانکداری ایرانی  مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان گفت: مقرر شده یک خط اعتباری به منظور تسویه حساب با مالباختگان این پرونده به موسسه اعتباری ملل اختصاص داده شود.  
وی افزود: بر این اساس قرار است این موسسه با نظارت استانداری کرمانشاه تا سقف 10 میلیون تومان به تمامی سپرده گذاران این پرونده پرداخت کند که با این رقم؛ حدود 70 تا 80 درصد سپرده گذاران از این طریق تسویه حساب می شوند.
لازم به ذکر است محمدرضا مشیری، رئیس مکتب فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان از حدود پنج سال پیش با ادعای وسوسه‌ کننده پرداخت سودهای 60 و 70 درصدی، اقدام به فریب مردم استان کرمانشاه و جذب سرمایه های آنها کرد که در نهایت در آبان 95 دستگیر شد.
در تیرماه سالجاری محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه اعلام کرد: اقدام های محکوم علیه محمدرضا مشیری سبب اخلال در نظام اقتصادی شده و مجرمیت او در زمینه اتهامات منتسب در دادگاه کیفری یک و دیوان عالی تشخیص داده شده است. این فرد از نظر اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس تعزیری و از نظر کلاهبرداری مشدد به 10 سال حبس تعزیری محکوم شده که طبق قانون مجازات بالاتر درباره او اجرا می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: