کد خبر: ۶۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
سال های زیادی از کوچ ما به دنیای مجازی نگذشته است؛ از آن روزها که فاصله مان با همه چیز از خرید بلیط هواپیما تا رفتن ساده به یک سوپرمارکت زیاد بود. آنقدر زیاد که با فکر کردن به آن روزها باورمان نمی شود که حالا امروز فاصله ما با داشتن چیزها به اندازه یک کلیک است.
زیر و بم های خرید آنلاین بلیط هواپیما

سال های زیادی از کوچ ما به دنیای مجازی نگذشته است؛ از آن روزها که فاصله مان با همه چیز از خرید بلیط هواپیما تا رفتن ساده به یک سوپرمارکت زیاد بود. آنقدر زیاد که با فکر کردن به آن روزها باورمان نمی شود که حالا امروز فاصله ما با داشتن چیزها به اندازه یک کلیک است.

هیچ کس انکار نمی کند که اینترنت با آن راحتی دلفریبش حتی سفرهای ما را هم رنگ و لعابی دیگر داده است. بلیط قطار ارزان یا هواپیما می خرید، بدون اینکه از جای خود تکان بخورید یا پول نقد روی پیشخوان فروشنده بگذارید. گویی با خرید اینترنتی بلیط هواپیما زمان و مکان را جابجا کرده اید. با این حال خرید آنلاین بلیط هواپیما شاید ساده باشد، اما مثل هر کار دیگری صفر تا صد دارد. نترسید! کافیست بدانید چگونه می توانید یک خرید آنلاین بلیط هواپیما را بی دردسر انجام دهید تا ملکه ذهنتان شود:
 
سحرخیز باش تا خرید بلیط هواپیما باب میلت باشد
می گویند دنیا از آن آدم هایی است که تا ظهر در رختخواب نمی مانند! در مورد خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم می توانیم بگوییم که خرید خوب از آن آنهایی است که بلیط هواپیما خود را صبح زود رزرو می کنند. فکر می کنید چرا؟ روشن است. اگر پروازتان کنسل شد، تمام روز وقت دارید تا یک پرواز دیگر را انتخاب کنید. اما اگر دیر جنبیده باشید و یک پرواز آخر روز را رزرو کرده باشید، در صورت کنسل شدن بلیط هواپیما خود باید تا روز بعد منتظر بمانید. انتظار اصلا چیز جالبی نیست!
 
وسط هفته؛ فرصت شکار بهترین بلیط هواپیما
آخر هفته زمان مورد علاقه خیلی از ماست، اما بدون شک نه برای خرید بلیط هواپیما. بهتر است بدانید که دو روز مانده به آخر هفته قیمت بلیط هواپیما بیشتر می شود و وقتی به اصطلاح آب ها از آسیاب افتاد، قیمت دوباره پایین می آید. این یعنی اگر دوشنبه یا سه شنبه را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کنید، برده اید. شاید بخواهید بدانید که اصلا چرا آخر هفته ها وقت مناسبی برای خرید بلیط هواپیما نیست. ساده است: ترافیک پروازی در روزهای آخر هفته بیشتر است.
 
خرید بلیط هواپیما چارتر همیشه هم خوب نیست
در هنگام خرید بلیط هواپیما باید به دو نکته توجه کنید. وقتی می توانید هم بلیط چارتر و هم سیستمی بخرید، دو راه پیش پای خود دارید: اگر برنامه سفر شما قطعی است و تأخیر یا کنسلی در کارتان نیست، بلیط هواپیما چارتر را انتخاب کنید. چرا؟چون ارزان تر است. اگر هنوز در مورد برنامه سفر خود مردد هستید، بلیط هواپیما سیستمی به درد شما می خورد. زیرا استرداد و تغییر در بلیط هواپیما چارتر دردسرهای خود را دارد. نکته: گاهی بلیط هواپیما سیستمی هم کم از چارتر ندارد و غیر قابل استرداد است.
 
خرید بلیط هواپیما خارجی به شرط استعلام
برخی مسافران همیشه نگران هستند و عادت به چک کردن همه چیز دارند؛ از شیر گاز تا خرید اینترنتی بلیط هواپیما! اگر شما هم در این دسته قرار دارید، ما در مرحله اول به شما توصیه می کنیم تا آرامش خود را حفظ کنید. بعد اگر خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی انجام داده اید، بلیط هواپیما خارجی خود را از سایت ایرلاین مربوطه استعلام بگیرید.  
تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت ایرلاین مربوطه رفته و وارد قسمتی شوید که برای سنجش اعتبار بلیط در نظر گرفته شده است. مشخصات خواسته شده را ارائه کنید تا صحت اعتبار بلیط هواپیما خارجی شما تأیید شود. البته این امکان در مورد پروازهای چارتری وجود ندارد. اگر اسم شما در لیست مسافران نبود، باید از گارانتی اعتبار چارتر کننده استفاده کنید.
 
قاصدک 24؛ تجربه منحصر به فرد خرید اینترنتی بلیط هواپیما
اگر نکته های بالا را به کار ببندید، بعد از یک سفر، به یک مسافر حرفه ای بدل می شوید که خرید آنلاین بلیط هواپیما برایش مثل آب خوردن شده است. مسافران حرفه ای هم انتخاب های حرفه ای دارند. مثلا برای خرید بلیط هواپیما خود سراغ یک سایت کامل می روند. قاصدک 24 که یک سایت خرید بلیط قطار در کنار بلیط هواپیما است، این کار را به راحتی، سرعت، در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین دردسر برای شما انجام می دهد.  
قاصدک 24 بلیط چارتر و سیستمی دارد، اگر هم مشکلی از بابت خرید اینترنتی بلیط هواپیما داشته باشید، تیم پشتیبانی 24 ساعته پشت شما هستند. از آنجایی که با شرکت های هوایی معتبر همکاری کرده ایم، انتخاب شما محدود نیست. می توانید به سایت وارد شوید، بدن نیاز به عضویت به بخش بلیط هواپیما رفته و با وارد کردن اطلاعات سفر، منتظر باشید تا نتایج جستجو برای شما نمایش داده شود. فیلتر قیمت، نوع بلیط، ساعت پرواز و ایرلاین را که در سمت راست صفحه تعبیه شده فراموش نکنید. با رعایت موارد بالا و خرید بلیط هواپیما از قاصدک 24 در یک سفر خوب تردیدی باقی نمی ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر: