کد خبر: ۶۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
فروش اینترنتی سایپا 111، 131 و تیبا 2
شرکت سایپا پنج شنبه 22 آذرماه رأس ساعت 9 صبح مرحله جدید پیش فروش نقدی محصولات خود را آغاز خواهد کرد. در این طرح خودروهای سایپا 111 و سایپا 131 با پیش پرداخت 11 میلیون تومان و تیبا 2 با پیش پرداخت 15 میلیون تومان به فروش خواهد رسید.
آغاز طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا از فردا
پس از فروش فوری ایران خودرو با تحویل فوری قیمت جدید برای آذر ۹۷ حالا نوبت به پیش فروش اینترنتی سایپا آذر ۹۷ شده است. شرایط پیش فروش سایپا آذر ۹۷ مشخص شده وپیش فروش از صبح 5 شنبه ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد.
در شرایط اعلام شده از سوی این گروه خودروسازی سایپا 131 و سایپا 111 با پیش پرداخت 11 میلیون تومان و همچنین تیبا 2 با پیش پرداخت 15 میلیون تومان قابل فروش خواهد بود.
زمان ارسال دعوتنامه سایپا 131 به ترتیب هفته چهارم شهریورو هفته چهارم مهر 98 خواهد بود. سایپا 111 نیز از تیرماه تا آبان ماه 98 قابلیت ثبت نام خواهد داشت. زمان ارسال دعوتنامه تیبا 2 نیز هفته چهارم شهریور و مهر 98 پیش بینی شده است.
مطابق اطلاعیه شرکت سایپا سود مشارکت در این طرح 15 و سود انصراف 12 درصد است. قیمت نهایی محصولات هم با قیمت روز شرکت محاسبه می‌شود.
گفتنی است این شرایط غیرقابل صلح بوده و قیمت نهایی در پیش فروش خودروها با قیمت روز شرکت است و باقی وجه در زمان تحویل بر اساس قیمت روز محاسبه خواهد شد.

آغاز طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا از فردا



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار