کد خبر: ۶۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
در هشتیمن همایش بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری، پژوهشگر برگزیده بانک کارآفرین از سوی قائم مقام رئیس بانک مرکزی و رئیس پژوهشکده پولی و بانکی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در این مراسم که روز دوشنبه 26 آذرماه با حضور دکتر کمیجانی قائم مقام رئیس کل بانک مرکزی، دکتر دیواندری رئیس پژوهشکده و بانکی، مدیران عامل بانک‌ها ومدیران ارشد نظام بانکی در محل ساختمان بانک مرکزی برگزار شد، در بخش پژوهشگران منتخب بانک‌ها، مهدیه زمردی به عنوان پژوهشگر منتخب بانک کارآفرین معرفی شد.
گفتنی است پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی به منظور تشویق و ترغیب پژوهشگران به خلق آثار علمی ماندگار در زمینه پول و بانک همزمان با هفته پژوهش، همه ساله این مراسم را برگزار می‌کند.
از جمله اهداف برگزاری این همایش توسعه فرهنگ پژوهش در صنعت بانکی، شناسایی، معرفی و تجلیل از پژوهشگران برتر در حوزه پول و بانک، فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران و زمینه سازی برای اشاعه و کاربست یافته‌های پژوهشی است.
  لازم به ذکر است در هشتمین سال برگزاری این همایش،  ۲۶ بانک درحوزه پژوهشگر بانک‌ها، ۱۹۸ مقاله و ۴۱ کتاب برتر توسط هیئت‌داوران موردبررسی قرار گرفتند و پس ارزیابی‌ها، ۴ پژوهشگر منتخب بانک مرکزی، ۳ نفر از پژوهشگران منتخب نظام بانکی، ۱۱ نفر پژوهشگر منتخب بانک‌ها، یک نفر پژوهشگر منتخب پژوهشکده پولی و بانکی، یک مقاله منتخب حوزه پول و بانک و یک عنوان کتاب حوزه پول و بانک مورد تقدیر قرار گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: