کد خبر: ۶۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
فلات ایران ناآرام شده و با فوجی از زلزله‌ها مواجه هستیم
" محمد شکرچی‌زاده" پیش از ظهر امروز 28 آذرماه در هشتمین کنفرانس ملی سازه و زلزله گفت: فلات ایران از لحاظ تکتونیکی ناآرام شده و با فوجی از زلزله‌ها مواجه هستیم.
هشدار وزارت راه در خصوص آغاز فصل زلزله ها در ایران
" محمد شکرچی‌زاده" پیش از ظهر امروز 28 آذرماه در هشتمین کنفرانس ملی سازه و زلزله گفت: فلات ایران از لحاظ تکتونیکی ناآرام شده و با فوجی از زلزله‌ها مواجه هستیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس مرکز تحقیقات مسکن و ساختمان کشور اظهار کرد: فلات ایران از لحاظ تکتونیکی ناآرام شده است و با فوجی از زلزله‌ها مواجه هستیم.
به گزارش ایسنا، " محمد شکرچی‌زاده" پیش از ظهر امروز 28 آذرماه در هشتمین کنفرانس ملی سازه و زلزله گفت: فلات ایران از لحاظ تکتونیکی ناآرام شده و با فوجی از زلزله‌ها مواجه هستیم.
وی به زلزله‌های کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: حدود 1100 دستگاه شتابنگاری در کشور داریم که رکوردهای ثبت شده توسط آنها حدود 13 هزار است.
معاون راه و شهرسازی و رییس مرکز تحقیقات مسکن و ساختمان کشور با اشاره به سه زلزله 10 آذرماه سال قبل با بزرگای بالای شش ریشتر، بیان کرد: کرمانشاه یک استان ناآرام است و امکان زلزله‌های شدید را دارد.
وی با اشاره به زلزله سال گذشته در غرب کشور عنوان کرد: زلزله سرپل زهاب 620 کشته داشت که 5000 میلیارد تومان خسارات به بار آورد.
شکرچی از زلزله 6.1 ریشتری هجدک کرمان در سال گذشته سخن به بیان آورد و اظهار کرد: براساس برداشت های میدان بنیاد مسکن کرمان در حوزه شهرستان راور 600 واحد روستایی و 300 واحد شهری آسیب دیدند و در شهرستان کرمان 300 واحد شهری و 300 واحد روستایی آسیب دیدند که بنابراین در زلزله هجدک کرمان با بزرگی 6.1 جمعا 1500 واحد دیده‌اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار