کد خبر: ۶۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
ایران خودرو به تعهدات خود به مشتریان پایبند است
پیرو خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر صدور فاکتور تعهدات قطعی شرکت ایران خودرو بدون سود مشارکت ،گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد تمامی تعهدات خود را با قیمت قطعی و مطابق شرایط تنظیم شده قرارداد به مشتریان تحویل خواهد داد.
اعلام طرح تبدیل محصولات ایران خودرو + جزئیات
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد؛ این گروه در راستای تکریم مشتریان به تمامی تعهدات خود در فروش قطعی محصولات پایبند است.     
به گزارش تجارت انلاین از ایکو پرس، پیرو خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر صدور فاکتور تعهدات قطعی شرکت ایران خودرو بدون سود مشارکت ،گروه صنعتی  ایران خودرو ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد تمامی تعهدات خود را با قیمت قطعی و مطابق شرایط تنظیم شده قرارداد به مشتریان تحویل خواهد داد.
همچنین این خودروساز در اطلاعیه ای طرح تبدیل محصولات ایران خودرو در دی 97 را اعلام کرد.
در این اطلاعیه امده است: شرایط تبدیل متمرکز و پیوسته دی ماه 97 محصولات ایران خودرو از تاریخ 97/10/05 الی 97/10/30 راس ساعت 9 صبح مطابق شرایط و جداول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم براي مشتریان مربوطه اطلاع رسانی کافی نمایند.
توضیحات بسیار مهم و ضروري :
1 .شرایط این بخشنامه صرفا جهت تبدیل خودروي قرارداد مشتریان بود و کاملا اختیاري می باشد و فقط بنا به درخواست مشتریان محترم قابل اقدام است.
توجه:
لازم به ذکر است که اعلام رضایت کتبی مشتري در محل نمایندگی جهت تبدیل، شرط اساسی انجام فرآیند تبدیل در سیستم نمایندگی می باشد و ضروریست نمایندگان محترم ضمن رعایت این موضوع کلیه تمهیدات لازم براي جلوگیري از بروز شکایات حقوقی مشتریان در خصوص این بخشنامه را در نظر بگیرند.
2 .این بخشنامه جهت تبدیل خودروي قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزي شده است که از نوع پیش فروش و داراي دعوتنامه بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده باشد.
3 .قیمت فروش تمام خودروهاي قید شده در مقصد تبدیل، بر اساس آخرین لیست قیمت مصوب ماهانه شرکت و دستور العمل هاي جاري قیمت گذاري تعیین می گردد. هر زمان که به روز رسانی و تغییر شرایط بخشنامه تبدیل متمرکز و پیوسته ضروري تشخیص داده شود، پس از اطلاع رسانی از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها، راساً توسط معاونت بازاریابی و فروش اقدام خواهد شد.
اعلام طرح تبدیل محصولات ایران خودرو + جزئیات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار