کد خبر: ۶۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
افزایش 90 میلیون تومانی قیمت گراند ویتارا
تجارت آنلاین: شرکت ایران خودرو قیمت 2 خودروی دنا و سوزوكی گرند ويتارا اتوماتيك 2400 سی‌سی آپشنال را تغییر داد. بر اساس این گزارش قیمت خودروی سوزوكی گرند ويتارا اتوماتيك 2400 سی‌سی آپشنال نیز که تا پیش از این با قیمت 161 میلیون تومان به فروش می رسید در قیمت جدید به رقم 251 میلیون تومان رسیده است.
ایران خودرو قیمت جدید 2 خودرو را اعلام کرد + جزئیات
شرکت ایران خودرو قیمت 2 خودروی دنا و  سوزوكی گرند ويتارا اتوماتيك 2400 سی‌سی آپشنال را تغییر داد.
به گزارش تجارت آنلاین، قیمت جدید خودروی دنای معمولی با تریم تک رنگ و دو رنگ  از 46 میلیون و 990 هزار تومان به 66 میلیون تومان رسیده است .
پش از این قیمت های جدید دنا پلاس نیز از سوی این شرکت اعلام شده  بود و  هم اکنون تنها دنا پلاس توربو است که باید بهای جدید آن مشخص شود.
بر اساس این گزارش  قیمت خودروی سوزوكی گرند ويتارا اتوماتيك 2400 سی‌سی آپشنال نیز که تا پیش از این با قیمت 161 میلیون تومان به فروش می رسید در قیمت جدید به رقم  251 میلیون تومان رسیده است.
گروه صنعتی ایران خودرو هفته قبل هم طی بخشنامه‌ای قیمت جدید پنج محصول خود را به نمایندگی‌های فروش ابلاغ کرده بود. طبق بخشنامه این شرکت به نمایندگی‌های فروش خود، ‌قیمت‌ جدید پنج محصول این شرکت شامل پژو ۲۰۷ آی دنده دستی معادل ۷۰ میلیون تومان، دانگ‌فنگ H۳۰ اتوماتیک معادل ۷۵ میلیون تومان، دنا پلاس ۷۶ میلیون تومان، هایما S۵ توربو دنده اتوماتیک ۱۳۸ میلیون تومان و پژو پارس LX اتوماتیک ۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، اعلام شده بود.
این روند که در راستای اجرای مصوبه قیمت گذاری خودرو در کارخانه بر اساس 5 درصد زیر قیمت بازار انجام می شود سبب کاهش قیمت ها در بازار شده است.
در همین رابطه رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه طی یک هفته گذشته به دلیل کم بودن تقاضا، قیمت خودرو در بازار روند کاهشی داشته است، از ادامه روند کاهشی قیمت خودرو در بازار خبر می دهد و می گوید: طی یک هفته گذشته به دلیل کم بودن تقاضا، قیمت خودرو در بازار روند کاهشی داشته است.
سعید موتمنی ، رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودروهای زیر 30 میلیون تومان، بالای 30 میلیون تومان و بالای 50 میلیون تومان همگی با کاهش قیمت مواجه شده‌اند گفت: خودروهای داخلی طی این هفته یک تا 6 میلیون و خودروهای مونتاژی 3 تا 12 میلیون تومان با کاهش قیمت مواجه شده اند.
وی افزود: قیمت هایی جدیدی که ایران خودرو و سایپا برای برخی از محصولات خود اعلام کرده، قیمت روز این خودروها در بازار است و اگر عرضه به اندازه از طرف خودروساز صورت گیرد حاشیه بازار از بین خواهد رفت اما، اگر تحویل خودروها زمان بر شود حاشیه بازار همچنان وجود خواهد داشت.
موتمنی با بیان اینکه از نظر خریداران قیمت خودرو بسیار بالا است و باید به قیمت منطقی برگردد،خاطرنشان کرد: برای کاهش قیمت بیشتر و از بین بردن قیمت غیرواقعی، بازار نیازمند عرضه بیشتر خودرو است و اگر اینکار صورت گیرد قیمت ها به سمت واقعی شدن پیش خواهد رفت.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار