کد خبر: ۶۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
واکنش بازار طلا به افت دوباره قیمت دلار
در بازار آزاد، هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۵۰ تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۱۸ هزار تومان معامله شد. یکی از علت های کاهش قیمت سکه افت دلار در بازار است.
عقبگرد ۱۵۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار
امروز قیمت سکه طرح جدید با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه، به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
امروز در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به رقم داد و ستد پنجشنبه (۶ دی ماه ۹۷)، از مبلغ ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم که در روز پنجشنبه (۶ دی ماه ۹۷)، به مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسیده بود امروز به مبلغ ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.
در بازار آزاد، هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۵۰ تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۱۸ هزار تومان معامله شد.
یکی از علت های کاهش قیمت سکه افت دلار در بازار است.
 گفتنی است، در پی کاهش قیمت ها در بازار آزاد و ثبت رکوردهای نزولی برای دلار و یورو در تهران و هرات و سلیمانیه، صرافی های بانکی نیز قیمت ها را کاهش دادند.
صرافی های بانکی که صبح امروز دلار را برای فروش 10 هزار و 500 تومان قیمت گذاری کرده بودند، هم اکنون با 100 تومان کاهش نسبت به صبح، قیمت فروش دلار را 10 هزار و 400 تومان و قیمت خرید از مردم را 10 هزار و 300 تومان اعلام کرده اند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار