کد خبر: ۶۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
مجتمع تخصصی بیمه های زندگی بیمه آسیا همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راه اندازی می شود.
راه اندازی مجتمع تخصصی بیمه های زندگی بیمه آسیابه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه­ آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ­آسیا با تأکید بر توسعه و فراگیری صنعت بیمه کشور از طریق بیمه­ های زندگی، گفت: بیمه ­آسیا به عنوان اولین شرکت بیمه­ ای ارائه­ دهنده بیمه­ های جامع عمر و پس ­انداز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با هدف افزایش سهم بیمه­ های زندگی در پورتفوی تولیدی خود همزمان با گرامیداشت ایام­ ا... دهه فجر ، مجتمع تخصصی بیمه­ های زندگی را راه­ اندازی می­ کند.
مدیرعامل بیمه­ آسیا با اشاره به تأکیدات رییس کل بیمه مرکزی درخصوص ارتقای جایگاه بیمه­ های زندگی در صنعت بیمه کشور، اظهار داشت: یکی از اولویت ­های بیمه آسیا، حرکت به سمت توسعه بیمه های زندگی است و به همین منظور با تدوین و آماد ه­ سازی مقدمات   راه ­اندازی مجتمع تخصصی   بیمه ­های زندگی در نظر دارد به شکلی تخصصی و حرفه­ ای در مسیر توسعه این نوع از بیمه ­ها گام ­های اساسی بردارد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه ­آسیا، با تصریح لازم ­الاجرا بودن آیین­ نامه شماره 96 (آیین­ نامه نمایندگی فروش بیمه های زندگی)در سال1398و جایگزینی  آن با آیین­ نامه 54 بیان داشت: راه ­اندازی مجتمع تخصصی بیمه­ های زندگی در اجرایی شدن آیین­ نامه 96 بسیار موثر است و در این راستا تمهیدات لازم برای جذب نمایندگان جدید بیمه ­های زندگی در نظر گرفته شده و متقاضیان می توانند در سایت بیمه آسیا نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدام کنند.
 وی افزود: امیدواریم با رویکرد فراگیری بیمه های زندگی در میان مردم، بتوانیم مسیر توسعه صنعت بیمه از طریق بیمه­ های زندگی را جامه عمل بپوشانیم.
مسعود بادین هدف­ گذاری بیمه­ آسیا در توسعه بیمه­ های زندگی را بهبود محصول، بهبود خدمات، تسهیل صدور و ارائه خدمات مناسب به بیمه­ گذاران دانست و گفت: تحقق توسعه بیمه­ های زندگی در گرو توانمندی و بهره­ مندی از سه پایه اصلی فنی، مالی و فناوری اطلاعات در شرکت­ های بیمه است و امیدواریم با گسترش بیمه­ گری الکترونیکی بازی برد- برد را برای بیمه­ گر و بیمه­ گذار رقم بزنیم.
مدیرعامل بیمه­ آسیا  با اشاره به سطح یک توانگری مالی بیمه ­آسیا در سالیان اخیر، اظهار داشت: ذخایر فنی بیمه­ های عمر بیمه­ آسیا در حال حاضر در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد و امیدواریم با تقویت توان مالی و فنی، توسعه سرمایه انسانی، افزایش رضایت­مندی و بهبود فرآیندها، الگویی از توسعه صنعت بیمه از طریق بیمه­ های زندگی را به ثبت برسانیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: