کد خبر: ۶۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
صالح شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار شرکت بیمه "ما" با همراهی امیر شفیعی از شعبه زاهدان این شرکت بازدید و در جلسه ای با پرسنل و نمایندگان سیستان و بلوچستان به بحث و گفتگو پرداخت.
حضور معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، در این دیدار،  صالح شیری ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه شبکه فروش در شرکت های بیمه  گفت: شبکه فروش  یکی از  مهم ترین دارایی های شرکت های خدماتی محسوب می شود و برقراری تعامل ، رسیدگی به مشکلات و تقدیر از تلاش های بی وقفه شان، یک مسئولیت اخلاقی بزرگ برای همه ما می باشد.
وی خاطرنشان کرد: در برنامه راهبردی شرکت، توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شرکت شده است.با توجه به پویایی صنعت بیمه و بروز اتفاقات و ریسک های جدید، ما نیز باید بروز بوده و نمایندگان و  کارشناسان میزهای بیمه ای خود را توانمندتر سازیم که این امر مستلزم آموزش مداوم دوره های بازاریابی و فروش و  رعایت اصول حرفه ای گری می باشد..
گفتنی است  سرپرست  شعبه زاهدان ، در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک سال گذشته شعبه، درخواست ها و نیازهان نمایندگان شبکه فروش استان را به اطلاع معاون شبکه فروش و توسعه بازار شرکت رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر: