کد خبر: ۶۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از ایجاد بیش از 1500شغل در استان کرمان خبر داد و گفت: ایجاد مشاغل خرد و خانگی مصداق بارز اقتصاد مقاومتی هستند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت:ایجاد 1500شغل در استان کرمانمحمدحسین حسین زاده با بیان اینکه این تعداد شغل در شهرستان های کرمان، سیرجان، فاریاب، رودبار، رابر، زرند، منوجان و بردسیر ایجاد شده است، افزود: کارآفرینی بانک قرض الحسنه رسالت در زمینه های همچون  تولید   پوشاک،   مصنوعات   چرمی،   نان   و   شیرینی   و   امور   دام   صورت گرفته است.  
وی حمایت از کسب و کارهای خرد را عاملی مهم در ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد و اظهارداشت: حمایت از این مشاغل  اقتصادی و خودگردان در شهرهای کوچک و روستاها از مهمترین ماموریت های بانک قرض الحسنه رسالت است.
حسین زاده یادآور شد:  فراهم کردن بسترتوسعه کسب و کارهای خرد در شهرهای کوچک و روستاها به روند حل مسائل اجتماعی مختلف همچون کاهش مهاجرت و بیکاری کمک می کند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید بر تولید در شهرهای کوچک و روستاها و فروش در شهرهای بزرگ بیان کرد: شهروندان این شهرها با بخشی از درآمد شهرهای بزرگ می توانند معیشت نسبتا مشابهی داشته باشند و از معضلات شهرهای بزرگ و آسیب های حاشیه نشینی بکاهند. همچنین ایجاد پیوند ثروت و فعالیت های اقتصادی و کوشش های اجتماعی در جهت ارتقای سطح معیشت مردم، توسعه پایدار و تامین مالی ارزان و آسان از طریق همیاری اجتماعی از دیگر اهداف بانک قرض الحسنه رسالت است.
حسین زاده با تاکید بر اینکه بانک قرض الحسنه رسالت با هدف حمایت از این کسب و کارها به تمام استان ها ورود خواهد کرد، افزود: در حال حاضر در استان های دیگر همچون مازندران، خوزستان و چهارمحال و بختیاری به طور عملیاتی به حمایت از شغل های ایجاد شده پرداخته ایم و در استان های دیگر همچون کرمانشاه، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، ، کرمانشاه و...نقاطی را شناسایی کرده و در حال بررسی و مطالعه هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: