کد خبر: ۶۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از واریز بسته حمایتی مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: این بسته حمایتی برای 2 میلیون و 600 هزار مستمری بگیر تأمین اجتماعی پس فردا دوشنبه 10 دی ماه واریز می شود.
واریز بسته حمایتی مستمری بگیران تأمین اجتماعی دوشنبه 10 دیبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد حسن زدا در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران، گفت: تلاش کردیم که بسته حمایتی مستمری‌بگیران تحقق پیدا کند. در نهایت امروز تامین اعتبار شد به طوری که ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش که حقوق زیر ۳ میلیون می گیرند بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد.
وی ادامه داد: تا پایان سال دو مرحله دیگر نیز سبد حمایتی به بازنشستگان ارائه خواهد شد که در مرحله اول، به صورت نقدی خواهد بود و به هر بازنشسته ۲۰۰ هزار تومان تعلق می گیرد.
به گفته زدا، بسته حمایتی به مستمری بگیرانی که تا کنون این بسته را از سایر نهادها دریافت نکرده اند، تعلق می گیرد و بازنشستگان مشمول بعد از همپوشانی بسته را دریافت می‌کنند. افرادی که از نهادهای دیگر بسته حمایتی گرفته‌اند اسمشان در لیست سازمان تأمین اجتماعی نخواهد بود.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در مورد حذف دفترچه‌های بیمه نیز گفت: دفترچه‌های بیمه در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به طور کامل حذف شده است. درباره مراکز درمانی طرف قرارداد نیز حذف دفترچه در حال اجرا است و در ۱۴ استان باقیمانده نیز ظرف چند روز آینده برنامه حذف دفترچه‌ها آغاز می‌شود.
زدا در مورد رفع همپوشانی دفترچه‌های بیمه گفت: در این خصوص با همکاری دستگاههای ذیربط اقدام می‌کنیم و تاکنون توانسته‌ایم ۳ میلیون همپوشانی را حذف کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: