کد خبر: ۶۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
تفاهم‌نامه همکاری متقابل علمی پژوهشکده بیمه و انتشارات بوم‌سازه به عنوان مجری و صاحب امتیاز پایگاه سیویلیکا با حضور دکتر صفری سرپرست پژوهشکده بیمه و مهندس وجودی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری بوم‌سازه امضاء شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی پژوهشکده بیمه و پایگاه سیویلیکابه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه حمایت و نمایه‌سازی کلیه همایش‌ها، ژورنال‌ها، طرح‌های پژوهشی و سایر گزارش‌ها و محتوای علمی تهیه شده توسط پژوهشکده در شرح این خدمات ذکر شده است.
بر اساس این تفاهم‌نامه انتشار فراخوان‌ها و اعلام انتشار مجلات و برگزاری کنفرانس در سیویلیکا (www.CIVILICA.com)، انتشار فراخوان مقالات، اخبار مجلات و کنفرانس‌ها در پایگاه فراخوان علمی(www.CallforPapers.ir)، انتشار اخبار همایش‌ها در پایگاه بانک اطلاعاتی گردهمایی ایران (Symposia.ir)، انتشار اخبار ژورنال‌ها در پایگاه مرجع علمی (Jref.ir) و پوشش کامل اخبار پژوهشکده در پایگاه اخبار علمی (Akhbarelmi.ir) صورت خواهد گرفت.
همچنین مطابق مفاد این تفاهم‌نامه متن کامل مقالات مجله‌ها، کنفرانس‌ها، گزارش‌ها و طرح‌های پژوهشی ارسالی پژوهشکده بیمه، نمایه‌سازی می‌شود و آرم و نشان پژوهشکده بیمه نیز به عنوان حامی و همکار علمی انتشارات بوم‌سازه در پایگاه IIRank.ir درج خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: