کد خبر: ۶۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
بانک رفاه به عنوان اولین ارائه دهنده گیمیفیکیشن بانکی کشور و در راستای تداوم روند رو به رشد توسعه خدمات الکترونیک، گیمیفیکشن "رفاه شهر" را راه اندازی کرد.
راه اندازی گیمیفیکیشن بانک رفاه تحت عنوان به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، گیمیفیکیشن "رفاه شهر" یک بازی موبایلی است که از طریق آن تمامی اشخاص حقیقی علاوه بر بازی می توانند از مزایایی همچون راه اندازی کسب و کار مورد علاقه خود در محیط بازی به طور مجازی، کسب امتیاز با انجام تراکنش های بانکی (مانند خرید شارژ، پرداخت قبض و ...) و بهره گیری از تخفیف های فروشگاه های معتبر اطراف محل زندگی با دریافت کد تخفیف در بازی بهره مند شوند.
پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک رفاه هم می توانند با استفاده از این بازی نسبت به معرفی کسب و کار خود و ارائه تخفیف های ویژه به کاربران بازی اقدام و به کسب و کارشان رونق بخشند.
در حال حاضر نسخه اندروید بازی از طریق پورتال بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir/refah_shahr در دسترس است و کاربر پس از نصب نرم افزار بازی بر روی تلفن همراه هوشمند خود، می تواند به آسانی وارد فضای بازی شده و بر اساس "متن راهنمای" تعبیه شده در محیط بازی، مراحل مختلف آن را طی کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: