کد خبر: ۶۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
با هدف توسعه بازار و دسترسی هرچه بهتر بیمه گذاران، شعبه بیمه "ما" در شرق تهران افتتاح شد.
شعبه بیمه به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، مراسم افتتاحیه با حضور مدیرعامل، رییس هیات مدیره، معاونین و تعدادی از نمایندگان استان تهران  برگزار شد.
در این مراسم حجت بهاری فر، مدیرعامل بیمه "ما"  با اشاره به نقش پررنگ شبکه فروش بر لزوم حمایت از شعب و نمایندگان تاکید کرد و گفت: توانايي و بالندگي شبكه فروش،‌ شكوفايي فروش از لحاظ كمي و كيفي را به دنبال خواهد داشت و ضعف آن نيز موجب پريشاني در عرضه بيمه خواهد بود .در صورت بهره مندی حداکثری از ظرفیت های بانک ملت به عنوان سهامدار عمده ، می توان منافع کلیه ذینفعان را تامین کرد.
وی افزود:  با فروش بيمه‌نامه كار شبكه فروش آغاز مي‌شود و حفظ و نگهداري مشتري و ارائه خدمات مناسب در صورت وقوع خسارت گام بعدي در توسعه بازار انحصاري توسط شركت‌ بيمه "ما" است.
دکتر حمید تاجیک رییس هیات مدیره بیمه "ما" فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت در حوزه بیمه‌های خرد و سودده، ، گسترش فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری و وصول به موقع مطالبات را بسیار حائز اهمیت دانست و بر لزوم دانش افزایی و مدیریت دانش تاکید کرد.
در این مراسم  صالح شیری، معاون شبکه فروش و توسعه بازار ضمن تشریح برنامه های کلان شرکت ، تلاش برای رسیدن به پورتفوی پیش بینی شده را بسیار حائز اهمیت دانست.
بیمه گذاران محترم  می توانند برای  دریافت خدمات بیمه ای به شعبه شرق  واقع در تهرانپارس، خ 142 غربی، بین اتوبان باقری و فلکه اول، پلاک 192  مراجعه کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: