کد خبر: ۶۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
روایتی جالب بخوانید از ماجرای مواجهه رهبر انقلاب با دختری که حاضر به رعایت حجاب مقابل ایشان نبود. ماجرا از این قرار بود که مقام معظم رهبری بنا دارند که هرسال در سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) با خانواده شهدای مسیحی دیدار داشته باشند.
مواجهه رهبر انقلاب با دختری که حاضر به رعایت حجاب نبود + فیلم
سردار حسین نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه طی گفتگویی به بیان  خاطره ای جالب از نحوه مواجهه مقام معظم رهبری با خانواده شهدای مسیحی پرداخت.
ماجرا از این قرار بود که مقام معظم رهبری بنا دارند که هرسال در سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) با خانواده شهدای مسیحی دیدار داشته باشند. زمانی که تیم پیشرو به منزل خانواده شهدای مسیحی می‌رسید و به آنها اعلام می‌کردند که مقام معظم رهبری به آنجا می آیند، بسیار خوشحال و دلگرم می شدند.
مقام معظم رهبری از میوه و شیرینی و وسائل پذیرایی که آنها می آوردند حتما مصرف کرده و ما را هم تشویق به استفاده از خوراکی‌های آنها می کردند. حرف های بسیار زیبایی در این دیدارها رد و بدل می شود که اظهار دلبستگی به انقلاب و رضایت از تقدیم فرزندان در راه انقلاب از جمله آنها بود.

* ماجرای خانم مکشفه در دیدار با خانواده شهید مسیحی
در یکی از این دیدارها تیم پیشرو به منزل یکی از شهدای مسیحی رفته بود و به آنها گفته بودند که یک فردی از مسئولین نظام می خواهد به آنجا بیاید. پدر و مادر این شهید خود را آماده کردند؛ دختری داشتند که حجاب نداشت و محافظین از او خواهش می‌کنند به خاطر مهمانی که قرار است امشب به آنجا بیاید، حجاب را رعایت کند، اما او حتی با توصیه پدر و مادرش هم تمکین نمی‌کند.
پیش از رسیدن مقام معظم رهبری به مادرش می گویند که آقا می‌خواهد به اینجا بیاید و زمانی که مادر این موضوع را به دختر می گوید بازهم تمکین نمی کند و حتی برادر این خانم که اثرگذاری بیشتری بر او داشت نیز زمانی که به او می گوید مجددا اثری نداشت.
برادران تیم پیش رو با بیسیم به ماشین حامل مقام معظم رهبری اطلاع می دهند که وضعیت در منزل این خانواده به صورتی است که یکی از خانم ها مکشفه است. مقام معظم رهبری می‌گویند چون این خانواده متوجه شده اند که قرار است ما به آنجا برویم، دیگر نباید برگردیم و در هر صورت می رویم.
چند دقیقه قبل از اینکه مقام معظم رهبری به منزل این شهید برسند، این دختر خانم بدون اینکه کسی به او چیزی بگوید خود رفت لباسش را تعویض کرده و با لباس و حجاب کامل حاضر شد و زمانی که آقا داخل منزل شدند، دیدند که هیچکس مکشفه نیست و همه با لباس و حجاب در آنجا هستند که باعث تعجب مقام معظم رهبری از خبر مطرح شده از جانب تیم پیشرو شد. در نهایت جلسه بسیار خوبی برگزار شد و همه افراد خانواده از جمله همان دختر خانم استقبال بسیار خوبی از مقام معظم رهبری انجام دادند.

* خانم مکشفه گفت یک ندای درونی به من نهیب زد

بعد از اینکه آقا رفتند به او گفتیم که شما در برابر پدر، مادر و برادر خود مقاومت کردی، اما در نهایت با حجاب کامل حاضر شدید، علت چه بود؟ این دختر خانم گفت که قبل از اینکه آقا بیاید یک ندای درونی به من نهیب زد که اگر نزدیک یک کشیش یا بزرگ مسیحی هم می‌خواستی بروی، باید احترام این فرد را حفظ کنی، اگر با این وضعیت لباس حاضر شوم این یک بی احترامی به فردی است که حداقل بعنوان یک قدیس می شناسم و این باعث شد شرمنده شوم و لباسم را تعویض کنم.
این موضوع خود نشان دهنده یک پیوند معنوی است که بین مقام معظم رهبری و شهروندان مسیحی وجود دارد.

           
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار