کد خبر: ۶۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
نمایشگاه آثار پژوهشی پرسنل بیمه "ما"با محوریت شناخت و درک مسائل نوظهور در صنعت بیمه و نحوه برخورد با آنها در راستای اهداف مرکز آینده پژوهی این شرکت برپا شد.
ترسیم مسیر آینده و تحقق پیشتازی در صنعت با تاسیس مرکز آینده پژوهیبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، در این مراسم که با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" و دکتر حمید تاجیک رییس هیات مدیره برگزار شد، از آثار پژوهشی پرسنل و  نمایندگان این شرکت رونمایی شد.
بهاری فر ضمن اشاره به لزوم راه اندازی  مرکز آینده پژوهشی در شرکت بیمه "ما"، هدف از تاسیس این مرکز را  ترسیم مسیر  آینده  شرکت  و تحقق پیشتازی در صنعت  عنوان کرد.
وی افزود:  مرکز آینده ­پژوهی با هدف شناخت و درک مسائل نوظهور در صنعت بیمه و نحوه برخورد با آنها، مطالعه  در خصوص رشد فناوری در آینده و بهره­ گیری از آن برای انجام تحقیقات کاربردی و پذیرش و درک اهمیت ایده‌ها برای خلق و شکل دهی آینده‌ای برتر و مطلوب طراحی شده و زیر نظر معاونت برنامه­ ریزی و فناوری شرکت ماموریت خود را به انجام خواهد رساند.
دکتر تاجیک ضمن ابراز خرسندی از برپایی نمایشگاه آثار پژوهشی پرسنل  گفت: تحولات دنیا در زمینه فناوری؛ حرکت همگام با تحولات ، لزوم دانش افزایی ، مدیریت دانش و همگرایی و همدلی مجموعه همکاران را نیاز دارد.امیدوارم در سال های آینده شاهد اتفاقاتی از این قبیل در کل صنعت بیمه و در راستای تبادل اطلاعات میان تمام کارشناسان صنعت باشیم.
در انتهای مراسم، اپلیکیشن مدیریت هوشمند و ارزیابی عملکرد بیمه "ما" معرفی شد. محمد جعفریان معاون برنامه ریزی و فناوری بیمه "ما" در این خصوص گفت: شرکت با توجه به اهمیت دریافت آنلاین نظرات مراجعین از کیفیت خدمات دریافت شده وانجام به موقع و مناسب، نسبت به طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن اقدام کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: