کد خبر: ۶۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
در شصتمين سال تاسيس شركت بيمه البرز، شانزدهمين آيين معرفي نمايندگان و كارگزاران همكار برتر شركت بيمه البرز با حضور مديران عامل سابق و پيشكسوتان اين شركت برگزار شد.
تجليل از پيشكسوتان بيمه البرز در شصتمين سال تاسيسبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بيمه البرز، در اين آيين كه محمدجواد آقاجري، مديركل نظارت بر شركت‌هاي بيمه و هماهنگي امور استان‌هاي بيمه مركزي و رييس و اعضاي هيات مديره بيمه البرز نيز حضور داشتند،‌ مديرعامل بيمه البرز اظهار داشت: شانزدهمين آيين معرفي نمايندگان و كارگزاران همكار بيمه البرز متمايز از آيين هاي برگزار شده گذشته است چون پذيراي مهمانان گرانقدري همچون مديران عامل سابق و نمايندگان پيشكسوت بيمه البرز هستيم كه هر موفقيتي كه تا كنون بيمه البرز كسب كرده است مرهون تلاش اين عزيزان در سال هاي گذشته است.
سيد رسول تاجدار درباره شرايط كنوني اقتصادي حاكم بر كشور، ‌توضيح داد: خروج آمريكا از برجام وظيفه فعالان اقتصادي و سياستمداران را در قبال كشور دو چندان كرد به ويژه در صنعت بيمه كه شرايط خاصي بر آن حاكم است.
وي ادامه داد: خوشبختانه با درايت دولت تدابير خوبي در صنعت بيمه براي مقابله با تحريم و حوادث ملي احتمالي انديشيده شد و بر همين اساس، ‌صندوق مشترك تحريم با مشاركت دولت،‌بيمه مركزي و شركت هاي بيمه تشكيل شد تا در زمان وقوع حوادث بزرگ،‌ خسارت ها بدون اتكايي شركت هاي خارجي به زيان ديدگان پرداخت شود.
نايب رييس هيات مديره بيمه البرز شرايط كنوني اين شركت را خوب توصيف كرد و گفت: سرمايه گذاري هاي بورسي بيمه البرز در سال جاري به ۵۴۰ ميليارد تومان افزايش يافت. همچنين در بخش ساختمان حدود ۳۷ هزار متر مربع پروژه در دست احداث داريم و ۳۹ هزار متر مربع پروژه ساختماني هم در حال طراحي است و در مجموع از محل ساختمان هاي خريداري شده از ابتدا تا به امروز ۷۶۰ ميليارد تومان ارزش افزوده براي شركت كسب كرده ايم كه در صنعت بيمه منحصر به فرد است.
وي ادامه داد: در بخش سپرده گذاري بانكي بيمه البرز هم اكنون ۶۱۰ ميليارد تومان سپرده بانكي دارد و سود حاصل از مديريت نقدينگي در شش ماهه سال جاري دو برابر سال گذشته بود.
تاجدار درباره موفقيت هاي كسب شده بيمه البرز، گفت: بيمه البرز در سال گذشته در بين بيش از ۵۰۰ شركت بورسي رتبه شانزدهم و در بين شركت هاي بيمه بورسي رتبه اول كيفيت افشا و اطلاع رساني مناسب را كسب كرد كه نشان دهنده شفافيت مالي شركت است. همچنين بيمه البرز رتبه اول انفورماتيك را در بين شركت هاي بيمه دارد.
وي تاكيد كرد: بيمه البرز كم‌ترين تخلف شبكه فروش را در صنعت بيمه دارد كه حاكي از فعاليت حرفه اي نمايندگان و كارگزاران همكار با شركت و كنترل و نظارت دقيق بيمه البرز بر عملكرد شبكه فروش است.
به گفته مديرعامل بيمه البرز پورتفوي اين شركت در ۱۴ سال گذشته با وجود كاهش ۹۰ نفري كاركنانش، ۱۶ برابر شده است.
وي افزود: متوسط ضريب خسارت بيمه البرز در ۱۰ سال گذشته كمتر از ميانگين صنعت بيمه بوده است.
تاجدار به پرداخت خسارت دقيق و سريع خسارت در حوادث بزرگ همچون زلزله كرمانشاه و كشتي سانچي از سوي بيمه البرز اشاره كرد و گفت بيمه البرز به خاطر توانگري مالي توانست در كوتاهترين زمان ممكن اين خسارت ها را پرداخت كند.
تاجدار در پايان با قدرداني از پيشكسوتان و مديران عامل سابق بيمه البرز، گفت: اميدوارم وارثان خوبي براي اين عزيزان باشيم و بيمه البرز را بهتر از گذشته به آيندگان تحويل دهيم.
وي خطاب به تمام ذي نفعان و سهامداران بيمه البرز اعلام كرد: اموال و دارايي شما در دستان كاركنان امين، درستكار و صادق شركت است و مطمين باشيد تمام منافع شما در بيمه البرز حفظ مي‌شود.
در اين آيين، دكتر ضياء رفيعيان ناييني،‌ اولين مديرعامل بيمه البرز پس از انقلاب اسلامي از تمبر يادبود شصتمين سال فعاليت شركت بيمه البرز رونمايي كرد.
اين گزارش حاكي است، دكتر ضياء رفيعيان ناييني، نصرالله طهماسبي، احمدرضا رفيعي، علي فتحعلي و سيد محمد آسوده از مديران عامل پيشكسوت بيمه البرز بودند كه در آيين شصتمين سالگرد تاسيس شركت بيمه البرز حضور داشتند و با اهداي لوح قدرداني و تمبر يادبود از سوي رييس و اعضاي هيات مديره فعلي اين شركت از آنها قدرداني شد.
بنا بر اين گزارش، در شانزدهمين آيين معرفي نمايندگان و كارگزاران همكار بيمه البرز از ۶۹ نماينده و سه كارگزار همكار برتر اين شركت با اهداي لوح، قدرداني شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: