کد خبر: ۶۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
رئیس ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران از افزایش واحدهای مسکونی افتتاح شده و در حال ساخت این بانک در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه از ١١٠ به ٢٠٠ واحد خبر داد.
رکورد احداث ٢٠٠ واحد مسکونی کرمانشاه به نام خیرین بانک صادراتبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حمداله عظیمی ماسوله افزود: تعداد طرح‌های در دست اجرا از محل منابع ویژه گردآوری شده توسط خیرین بانک صادرات ایران برای بازسازی مناطق مسکونی زلزله‌زده کرمانشاه، از ٢٠٠ پروژه فراتر رفته که به طور مشخص ١١٠ پروژه در سرپل ذهاب و ٩٠ پروژه در ثلاث باباجانی را شامل می‌شود.
عظیمی خاطرنشان کرد: پس از افتتاح و بهره‌برداری از ٣٢ واحد مسکونی در سرپل ذهاب و ٦٠ واحد مسکونی در ثلاث باباجانی در ماه‌های اخیر، ٤٠ واحد در سرپل ذهاب و ٣٠ واحد در ثلاث باباجانی در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید و ٣٨ واحد مسکونی تعهد شده دیگر نیز تا پایان سال در این دو شهر تحویل صاحبان آنها خواهد شد.
وی در توضیح سایر طرح‌های عمرانی در دست اجرا با مشارکت بانک صادرات ایران در سر پل ذهاب گفت: مجتمع فرهنگی حضرت ولی‌عصر(عج) با ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی تا اواخر سال به اتمام خواهد رسید. ساخت حوزه علمیه این شهرستان به اتمام رسیده، مدرسه سه کلاسه در روستای گنجوره این شهرستان افتتاح شده، ساخت یک مسجد با ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و پروژه آب‌رسانی نیز به انتهای کار خود رسیده است.
عظیمی همچنین پیشرفت قابل توجه در ساخت و اتمام سه مدرسه سه کلاسه در روستاهای شهرستان ثلاث باباجانی و یک مدرسه در یکی از روستاهای اطراف کرمانشاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مدارس تا خرداد سال ٩٨ تحویل و راه‌اندازی خواهند شد.
به گفته وی مشارکت در اتمام ساخت آشپزخانه خوابگاه یک مجتمع شبانه‌روزی، مشارکت در تکمیل هنرستان کار و دانش البرز سرپل‌ذهاب، لوله‌کشی فاضلاب روستای زیارت تمرخان، ساخت منبع ذخیره‌آب چشمه روستای گنجوره  این شهر نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی بوده که با همت و حمایت همکاران خیر بانک صادرات ایران در دست اجرا است.
کارکنان و خیرین بانک صادرات ایران پس از بروز زلزله دلخراش ٢١ آبان ماه سال گذشته کرمانشاه با تخصیص بخشی از حقوق و مزایای خود بعلاوه بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی بانک و تجهیز بیش از پنج هزار خودپرداز برای جمع آوری وجوه مردمی، مبلغی در حدود ٥٠ میلیارد ریال را برای حمایت از مردم زلزله‌زده غرب کرمانشاه فراهم کردند و تاکنون بیشترین حضور در بازسازی مناطق مسکونی و سایر اماکن عمومی دو شهر سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی متعلق به بانک صادرات ایران بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: